41 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Popje1607

Hier eig precies hetzelfde. We zijn wel begonnen met inbakeren en dat lijkt ...
En gebruiken dus weer de normale flesvoeding. Inbakeren helpt ook tegen krampjes begreep ik.. omdat ze zich dan veiliger voelen zijn ze minder onrustig

2 maanden geleden

Reactie op lisk23

Sorry voor de late reactie maar klopt inderdaad, ik loop tegen precies hetz ...
Hier is er nog geen pijl op te trekken. Het leek beter te gaan, maar gisteren ineens weer een hele dag onrust, echt ontroostbaar. Ook hier minder ontlasting inderdaad. 1x per dag in plaats van 2, maar helemaal niet lijkt me ook niet goed? En ze drinkt wel echt meer dan dat ze hiervoor deed, dus ze heeft wel echt meer honger! Vandaag lijkt er dan wel weer meer rust in de tent (tot nu toe). En bij jullie?

2 maanden geleden

Hoe gaat het nu met de omneo? Hier twee dagen geleden ermee begonnen maar ze lijkt bijna nog meer last te hebben van krampjes en haar buik.

2 maanden geleden

Reactie op Popje1607

Het blijft zoeken.. dat vind ik zo lastig! Je krijgt er helaas geen gebruik ...
Nou echt heel lastig zeg. Wij zijn ook echt nog zoekende!

2 maanden geleden

Reactie op Linnie2024

Hier ben ik eigenlijk ook na 2 flessen weer gestopt haha. Maar dat was omda ...
Ach nou dat snap ik! Dan maar beter terug op de vorige voeding!

2 maanden geleden

Reactie op Xlis

Hier is er nog geen pijl op te trekken. Het leek beter te gaan, maar gister ...
Sorry late reactie. Lastig is dat he. Het ene moment denk je dit is de oplossing en dd dag erna is het weer heel anders. Van de week 2x ontlasting gehad, nu weer de 2e dag niks. Daar is dus in ons geval nog geen pijl op te trekken. Onze kleine is echt duidelijk niet verzadigd met alleen omneo voeding en als we ophogen krijgt hij teveel en gaat meer spugen dus ook geen optie. Hebben de afgelopen dagen 120 + 3 schepjes omneo en 1 schepje normale nutrilon gedaan en dat ging goed. Vandaag begonnen met van beide 2 schepjes te doen. In de hoop dat hij dan minder honger heeft. Maar net was hij wel weer ontroostbaar door de krampen.. ☹️ maarja komt dat door de 2 om 2 scheppen (kan dat ook zo snel?) Of omdat zn ontlasting ook vast zit?! Lastig hoor... Hoe gaat het nu?

2 maanden geleden

Reactie op Bloemke13

Hoe gaat het nu met de omneo? Hier twee dagen geleden ermee begonnen maar z ...
Ach wat sneu zeg. Zou zomaar kunnen. De 1 reageert er toch anders op dan de ander. Hier werkt omneo voor de krampjes heel goed alleen hij is echt niet verzadigd en daardoor veel meer ontevreden en komt vaak voor voeding. Dus ook niet helemaal wat we willen. Nu aan het kijken voor de helft omneo en de helft normale nutrilon te mixen. Ben benieuwd...

2 maanden geleden

Reactie op lisk23

Ach wat sneu zeg. Zou zomaar kunnen. De 1 reageert er toch anders op dan de ...
Ja het is echt een zoektocht, en je wilt natuurlijk binnen 1 minuut een oplossing, en met een omtevreden baby zijn twee wekrn heel erg lang, dus maar eens even kijken wat we doen ... Gelukkig worden ze vanzelf weer groter en gaan die krampjes sowieso 'snel' voorbij.

2 maanden geleden

Reactie op lisk23

Ach wat sneu zeg. Zou zomaar kunnen. De 1 reageert er toch anders op dan de ...
Wij doen 120 cc aanbieden met 3 schepjes normale voeding en 1 schepje omneo.. lijkt tot nu toe super goed te werken +

2 maanden geleden

Reactie op lisk23

Sorry late reactie. Lastig is dat he. Het ene moment denk je dit is de oplo ...
Owww wat vervelend dat die dan gaat spugen!🥹 Hier durf ik namelijk eindelijk te zeggen dat het werkt. Ik heb al 4 dagen een rustige meid! Ze is inderdaad minder verzadigd, maar ik laat haar eten zoveel ze wilt. Ze zit nu dus wel boven waar ze eigenlijk mag, maar ze was dysmatuur geboren dus het kan me wat. 😂 Maar als je kleine gaat spugen dan houdt dat al snel op natuurlijk. Hoe gaat het met het mengen nu?

2 maanden geleden

Reactie op Bloemke13

Ja het is echt een zoektocht, en je wilt natuurlijk binnen 1 minuut een opl ...
Ja precies, ik merk ook dat ik alles ala minuut op wil lossen. Hoe gaat het nu? Wij geven nu 2 scheppen omneo en 2 scheppen normaal en nadat gister zijn ontlasting is gekomen hebben we een heel tevreden mannetje. Hij is ook meer verzadigd nu!

2 maanden geleden

Reactie op Popje1607

Wij doen 120 cc aanbieden met 3 schepjes normale voeding en 1 schepje omneo ...
Fijn zeg! Nog steeds alles goed?

2 maanden geleden

Reactie op Xlis

Owww wat vervelend dat die dan gaat spugen!🥹 Hier durf ik namelijk eindel ...
Wat heerlijk zeg! Groot gelijk dat je haar meer geeft dan 'mag'. Wij geven ook iets te veel. Maar het lijkt nu heel goed te gaan. Sinds gister zijn ontlasting kwam heeft hij volgens mij geen krampen meer gehad en hij lijkt meer verzadigd. Hopelijk blijft het zo 🤞

2 maanden geleden

Reactie op lisk23

Ja precies, ik merk ook dat ik alles ala minuut op wil lossen. Hoe gaat h ...
Fijn dat hij tevreden is en meer verzadigd! We vertrouwden de Omneo toch niet helemaal en zijn nu overgestapt op Hero Comfort+ AR. Ik weet het, overstappen zo vaak is niet goed, maar ze lijkt al veel beter te pas, bij de Omneo krijste ze het echt uit, en nu drinkt ze redelijk rustig haar fles. Dus denk dat we nu eindelijk de goede voeding hebben ... 😀

2 maanden geleden

Reactie op Bloemke13

Fijn dat hij tevreden is en meer verzadigd! We vertrouwden de Omneo toch n ...
Oh wat goed zeg! Wij wilden ook eigenlijk overstappen naar Hero maar durfde het toch niet aan omdat de krampjes nu weg lijken te zijn. Hoop voor jullie dat dit de voeding is!

2 maanden geleden

Reactie op lisk23

Wat heerlijk zeg! Groot gelijk dat je haar meer geeft dan 'mag'. Wij geven ...
Oooowh wat fijn om te horen! Het heeft dus echt even de tijd nodig gehad, net als hier!

2 maanden geleden

Reactie op Bloemke13

Fijn dat hij tevreden is en meer verzadigd! We vertrouwden de Omneo toch n ...
Ben benieuwd.. hoe bevalt hero comfort bij jullie?

2 maanden geleden

Reactie op lisk23

Ben benieuwd.. hoe bevalt hero comfort bij jullie?
Ja, goed! Al zijn de krampjes sinds 2 dagen toch wat heviger, maar wel nog minder dan voorheen. Ze laat zich een stuk beter troosten. Eerst was ze vaak ontroostbaar.

2 maanden geleden

Ik gebruik hier met omneo de dr brown fles met S speen van difrax

2 maanden geleden

Reactie op Bloemke13

Ja, goed! Al zijn de krampjes sinds 2 dagen toch wat heviger, maar wel nog ...
Ach sneu dat de krampjes wat meer zijn. Misschien ook last van de krampjes piek? Dat merken we hier ook. Maar fijn dat het verder goed werkt!