12 Reacties

4 maanden geleden

Ja klopt dat gaat over de nieuwe verpakking!

4 maanden geleden

Geen verschil idd behalve de verpakking. Ik heb in de winkel alle ingrediënten een voor een vergeleken 🤣🙈

4 maanden geleden

Een leuke kijk tip: Keuringsdienst van waarde - Flesvoeding

4 maanden geleden

Reactie op Janice1998

Een leuke kijk tip: Keuringsdienst van waarde - Flesvoeding
Deze hebben wij ook gekeken en wij hebben nu voor een goedkoper merk gekozen!

4 maanden geleden

Misschien helpt het als je een foto deelt van beide verpakkingen. Maar ik vermoed als ik het zo lees dat het puur om een nieuwe verpakking gaat.

4 maanden geleden

Hier bij foto 1

4 maanden geleden

En foto 2

4 maanden geleden

Wat denk je van t gewicht wat er in de doos zit🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

4 maanden geleden

Is het toevallig geen navulling? Met meer inhoud?

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Wat denk je van t gewicht wat er in de doos zit🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
Joh meen je dat zie ik ook. Maar omdat het gewicht anders is staat er bij de een bekend product en vertrouwde formule en bij de ander aangepast product? Minder inhoud is toch geen aangepast “product” ?

4 maanden geleden

Als je iets verder leest op hun website zie je dat t gaat om de vernieuwde verpakking. Ze refereren naar de opvolgmelk als voorbeeld omdat er Geen reclame gemaakt mag worden voor zuigelingen voeding. De navulverplakking is al best lang in deze doos zo blijkt...

4 maanden geleden

Goed dat je de foto's heb gedeeld. Het gaat hier inderdaad over de navulling 😉☺️ het is hetzelfde, alleen dan in een andere verpakking. En het "vernieuwde" recept, denk dat je daar niet te veel naar moet kijken. Zal misschien een minimale aanpassing zijn waar wij als leken geen verschil in zien of merken ☺️