4 Reacties

2 maanden geleden

Hii, Ik geef beneden de fles 😊 Soms komt hij eerder en dan vind ik het net zo makkelijk beneden. Dan kan mijn vriend nog even doorslapen want die is gewoon weer aan het werk. Wij doen de kleine 2 a 3 x per week in bad of onder de douche. Nu heb ik daar nog geen ritme in maar als ik straks ga werken wil ik dat op vaste dagen doen. Als ik hem nu in bad doe dan doe ik dat voor zijn fles. Dus bijvoorbeeld om 10:00 ( fles is om 11:00 uur). Of hij gaat savonds mee douche met papa rond half 7, krijgt hij om 19 uur de fles weer.

2 maanden geleden

De eerste fles is rond 6/7 uur, op de dagen dat de oudste baar de opvag/oma gaat haal ik hem gewoon uit bed en dan krijgt hij de fles in de woonkamer . Op dagen dat er geen afspraken zijn geef ij het op z'n kamer alsof her een nachtvoeding is en dan kunnen we nog 1 5/2 uur verder slapen Ik doe hem 2 of 3x per week savonds in bad voor de laatste fles Als ik even met washandje ofzo doe in de ochtend dan is dat voor het omkleden en voor de fles

2 maanden geleden

Wij hebben van de kraamzorg geleerd dat badderen/douchen altijd voor de fles/borst moet omdat die kleine anders alles overgeeft. Wij doen hem ook 2/3 keer per week onder de douche, meestal 's avonds voor de laatste voeding. Dan is hij lekker moe en ontspannen voor het slapen.

2 maanden geleden

Onze dochter komt nu meestal tussen 05.00 uur en 06.30 uur voor de fles. We geven dit dan vanuit bed en leggen haar daarna nog even terug in de co-sleeper, zodat we intussen kunnen douchen enz. Badderen doen we 2x per week en dat is nu meestal overdag, soms voor de fles van 19 uur. Hierna slaapt ze nog wel even beneden bij ons in de armen en na de fles van 23 uur gaan we slapen. Voor de mensen die het badje voor de laatste voeding doen, doen jullie dit dan voor de fles van 23 uur? Of is 19 uur al het laatste flesje en hoe laat komt jullie kindje dan weer voor een voeding?