28 Reacties

één maand geleden

Reactie op AnoniemLwd

Wij hebben alles gelijkvloers dus dat is echt ideaal. Mijn zoontje komt mee ...
Alsof ik t geschreven heb haha, leuk om te lezen, hier echt hetzelfde ritueel. En ook ik heb het dan nog nodig om te slapen 😂

één maand geleden

Wij hebben het aankleedkussen, extra kleding en luiers op de eettafel beneden. Aankleedkussen kan voor de nacht mee naar boven

één maand geleden

Reactie op djoekem0m

Wij hebben het aankleedkussen, extra kleding en luiers op de eettafel bened ...
Hier hetzelfde, alleen dan een extra aankleedkussen beneden, voor de eerste ook veel gebruikt dus zeker aanrader!

één maand geleden

Dank voor het delen en meedenken, vanmorgen al een veel relaxter ochtend gehad door flesje op zolder te geven, en daarna mezelf direct aan te kleden. Toen haar op bed in slaapzak met kleren aan en nu zelf ontbijten, heb gewoon tijd over!

één maand geleden

Reactie op Axx01

Dank voor het delen en meedenken, vanmorgen al een veel relaxter ochtend ge ...
Wat ontzettend fijn dat je wat aan onze reacties hebt gehad! Goed bezig!

één maand geleden

Baby wordt wakker en ik voed hem in bed en schone luier en broekje aan. (Doe echt niet elke ochtend schone romper enzo aan. Dat doe ik wel als ze vies worden). Dan baby mee naar beneden en ontbijt maken voor zussen en lunchtrommeltjes enzo maken en zelf koffie drinken. Baby zit dan in de babyset van stokke. Zussen de deur uit met papa meestal. Dan ik en baby weer naar boven. Zelf aankleden/tandenpoetsen en dan baby in de draagzak en boodschappen doen. Douchen doe ik meestal als het een keer uitkomt overdag of ‘s avonds als baby wat dieper slaapt.

één maand geleden

Douchen? Wat is dat 🤣 hier is het om 0700 een fles in m'n bed hopen dat ze nog wilt slapen en 30min later begint haar broertje met MAAAAMAAAAA ETEN???? ( 1 jaar oud) en ja zo gaat de dag vanzelf verder