30 Reacties

5 maanden geleden

Ik lees even mee, heb dit al 2 dagen nu inmiddels. 36+4. Hier soms wel echt even pittig. Ook in de onderrug en boven benen. Maar totaal geen regelmaat en soms langer dan de andere. Soms kort op elkaar en dan ineens even uurtje of 1/2 weer niks. Dacht zelf eraan om morgen even de huisarts te bellen voor een urine kweek om blaasontsteking uit te sluiten. Van mr Google word ik ook niet wijzer want idd of oefen weeën, voorweeen, indalingsweeen of blaasontsteking 🤷‍♀️

5 maanden geleden

Geen idee, dat kan vanalles zijn! Als ze snel achter elkaar komen zou ik je verloskundige even bellen. Ik heb soms steken/krampen.. maar heel kort en er zitten uren tussen. Dat lijken mij eerder oefenweeen of indalingsweeen..

5 maanden geleden

Reactie op Kells1986

Geen idee, dat kan vanalles zijn! Als ze snel achter elkaar komen zou ik je ...
Ja ik vind het heel raar want het houdt nu inmiddels al een uur aan en het gaat ook niet weg en voelt als menstruatie achtige krampen dus ik weet niet zo goed wat het is is me eerste kind

5 maanden geleden

Reactie op Janice1998

Ik lees even mee, heb dit al 2 dagen nu inmiddels. 36+4. Hier soms wel echt ...
Aah ja wat naar ik zal morgen als ik jou was wel even laten testen voor een blaasontsteking !

5 maanden geleden

Reactie op rs2024

Aah ja wat naar ik zal morgen als ik jou was wel even laten testen voor een ...
Jaa ga ik zeker doen! Als je het niet vertrouwd Rs2024 niet bezwaard voelen om te bellen! 🌸

5 maanden geleden

Reactie op rs2024

Ja ik vind het heel raar want het houdt nu inmiddels al een uur aan en het ...
Je bent ook 36+2.. het kunnen gewoon weeën zijn.. (bevalling) bel gewoon voor de zekerheid de verloskundige. Dan sluit je het maar uit! Ik vind dat persoonlijk meer voordehandliggend dan een blaasontsteking nu.

5 maanden geleden

Reactie op Kells1986

Je bent ook 36+2.. het kunnen gewoon weeën zijn.. (bevalling) bel gewoon vo ...
Bedankt! Ik zal het nog even aankijken tot een uurtje of half 1 als de pijn niet weggaat ga ik wel even bellen ja !

5 maanden geleden

Ik heb dit ook al een paar avonden. Iedere ochtend is het weer verdwenen.

5 maanden geleden

Zou ook zeker even overleggen met verloskundige als het aanhoudt/ niet wegtrekt. Kunnen ook "gewoon" weeën zijn, zeker icm rugpijn en pijn in bovenbenen.

5 maanden geleden

Had ik ook vorige week met 36 weken. Uiteindelijk toch gebeld in de ochtend. Had geen blaasontsteking of ontsluiting oid. Wellicht harde buik en/of indalingsweeen

5 maanden geleden

Reactie op yous90

Had ik ook vorige week met 36 weken. Uiteindelijk toch gebeld in de ochtend ...
aah jaa het speelt zich nu bij mij al sinds 22:30 ik heb net even en douch genomen hielp wel maar nu komt het weer lichtjes terug

5 maanden geleden

Je kunt even onder de douche gaan staan. Als het weg trekt dan zijn het waarschijnlijk oefenweeen of indalingsweeen. Als je echt gaat bevallen dan worden de weeen onder de douche vaak krachtiger. Hoelang duren de krampen die je hebt en hoelang zit er tussen?

5 maanden geleden

Reactie op Naomi99

Je kunt even onder de douche gaan staan. Als het weg trekt dan zijn het waa ...
Het is al sinds half 11 echt dat het niet weggaat ik stond even onder de douche was even weg maar toen ik alweer de badkamer uit was kwamen ze weer terug , heeft niet echt van oké 1 minuut kramp en dan stoppen het houdt gewoon aan

5 maanden geleden

Reactie op rs2024

Het is al sinds half 11 echt dat het niet weggaat ik stond even onder de do ...
Hmm zou toch maar even bellen.. En als je kans ziet en gaat bellen etc en je het wilt kun je dan een kleine update geven! 🌸🍀

5 maanden geleden

Reactie op Janice1998

Hmm zou toch maar even bellen.. En als je kans ziet en gaat bellen etc en j ...
Yesss ik zal zeker een update geven maar ik denk dat ik voorlopig niet ga bellen , ik denk dat ik het gewoon afwacht mocht de pijn toe nemen zal ik uiteraard wel bellen , maar ik heb ze gister ook al in de nacht gebeld voor iets anders en voel me dan zo kut erover omdat me verloskundige sliep dat hoorde ik aan haar stem ik zal het voor nu afwachten en proberen te slapen als het echte weeën zijn zullen ze krachtiger worden en mij wel wakker maken en of houden

5 maanden geleden

Reactie op rs2024

Het is al sinds half 11 echt dat het niet weggaat ik stond even onder de do ...
Ik zou dan even bellen miss dat je een ctg kunt laten maken. Bij mijn eerst heeft het lang gerommeld maar toen het door ging zetten toen kreeg ik echt een pijnlijke harde buik die een piek bereikte en daarna weer afzakkte. Maar voor iedereen is het natuurlijk anders. Op dit termijn zou ik toch het zekere voor het onzekere nemen inplaats van afwachten.

5 maanden geleden

En hoe gaat het? Heb ze hier ook al vanaf 21:00 uur. Kan af en toe slapen maar veel wakker. 33 weken nu.

5 maanden geleden

Reactie op First1

En hoe gaat het? Heb ze hier ook al vanaf 21:00 uur. Kan af en toe slapen m ...
Ik werd wakker met stekende pijn in me linker onderbuik ik ben toch niet van plan om te bellen als het echte weeën zijn worden ze van zelf wel erger en dan trek ik wel even aan de bel maar nu kan het wel echt van alles zijn ik heb ook namelijk sinds een week diaree

5 maanden geleden

Las ergens dat diaree en veel ontlasting ook een teken kan zijn dat de bevalling eraan zit te komen en dat je lichaam t dan nog even gaat legen van tevoren

5 maanden geleden

Reactie op danique1294

Las ergens dat diaree en veel ontlasting ook een teken kan zijn dat de beva ...
Jaa dat las ik ook hoop dat de bevalling eraan komt kan niet wachten maar ze mag er van mij wel even blijven zitten tot 37 weken 🥺