30 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op rs2024
Jaa dat las ik ook hoop dat de bevalling eraan komt kan niet wachten maar z ...
Ja, maar wel aan de bel trekken als het doorzet hoor. Je wilt nu niets doen lijkt, omdat je het wilt rekken naar die 37 weken. Maar als je lichaam en baby aangeven eerder te komen dan is dat ook zo he. En heel veel te vroeg is het gelukkig niet!!
5 maanden geleden
Reactie op rs2024
Ja je hebt echt gelijk alleen die menstruatie achtige krampen zijn nu wel v ...
Ik zou t wel even doen voor de zekerheid. Maar ook even urine inleveren. Heb dat vandaag ook weer moeten doen om een blaasontsteking uit te sluiten. Dit kan later in de zwangerschap dit soort symptomen geven (vorige week ook al gedaan toen was er niks maar liever 1x te veel dan 1x te weinig en dan met een blaasontsteking de bevalling in gaan is ook geen pretje haha)
5 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Ik zou t wel even doen voor de zekerheid. Maar ook even urine inleveren. He ...
Hahaha ja alleen heb niet echt last van veel plassen of iets ik heb de verloskundige gebeld die gaf aan dat het echt voorween kunnen zijn als het weer gebeurt wel even gelijk bellen zei ze
5 maanden geleden
Ik zou zelf voor dit soort dingen in de nacht de verloskundige niet wakker bellen. Zelfs als het wel het begin van de bevalling is, kan de verloskundige in zo'n beginstadium toch nog niks voor je betekenen. Ook qua termijn zullen ze geen actie ondernemen om de boel nog te remmen.
5 maanden geleden
Reactie op rs2024
Hahaha ja alleen heb niet echt last van veel plassen of iets ik heb de verl ...
Ik had bij Maud ook geen klachten behalve wat harde buiken en ik had wel een blaasontsteking. Bij onze zoon had ik tijdens de bevalling een blaasontsteking niks van gemerkt vooraf maar met de bevalling ging dood van de pijn joh iedere keer ik moest plassen. Toen was y zelfs eigenlijk ook al zover dat ik een nierbekkenontsteking had. Dus toen ff een zwaar kuurtje gehad.
5 maanden geleden
Reactie op Evaa1991
Ik zou zelf voor dit soort dingen in de nacht de verloskundige niet wakker ...
Ah ja ik heb haar vanmiddag even gesproken en ze gaf aan dat ik juist wel moet bellen al is het s’nachts of s’avonds omdat het natuurlijk nog voor 37 weken is en je het niet weet