455 Reacties
5 maanden geleden
Voor mij is inslaapvallen nog goed te doen, maar idd rond 5 uur, zoals vandaag, weer klaaar wakker 😅
5 maanden geleden
Haha ik dacht precies hetzelfde vanochtend!.. zoontje net van de speen af dus onrustig snachts en mijn man die zegt dat hij eruit gaat om vervolgens weer in slaap te vallen.. Uiteraard ben ik nu sinds half 5 klaar en klaar wakker😅
5 maanden geleden
Hier ook moeite met in slaap vallen en dan vervolgens om 5u weer klaar wakker, wat doen jullie als je zo vroeg wakker bent? Ga je er dan uit of blijf je wel liggen?
5 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ja, ik heb het idd ook 100 graden ‘s nachts 😅
Jaaa die hitte !
5 maanden geleden
Reactie op eeeeeeeeva1993
Hier ook moeite met in slaap vallen en dan vervolgens om 5u weer klaar wakk ...
Vaak blijf ik wel liggen in de hoop nog in slaap te vallen, lig inmiddels 2 uur nu ook wakker in bed hahah, maar lig dan vaak ook vol te dagdromen over ons kleintje en hoe alles eruit zal gaan zien 🤭
5 maanden geleden
Reactie op eeeeeeeeva1993
Hier ook moeite met in slaap vallen en dan vervolgens om 5u weer klaar wakk ...
Ligt eraan hoe laat het is. Als het pas 4 uur is ga ik er alleen even uit om te plassen en voor een slokje drinken. Maar als het 6 uur is blijf ik er meestal wel uit. Anders lig ik maar te woelen en draaien en daar word ik dan geïrriteerd van, of misschien maak ik m'n man erdoor wakker. Op vrije dagen sukkel ik op de bank dan soms nog een beetje in slaap 😴 maar als ik moet werken die dag blijf ik gewoon wakker..
5 maanden geleden
Niet vergelijkbaar met hoe heftig het bij jullie is, maar ik slaap een uurtje of 5 per nacht, gemiddeld. En ik heb écht m'n 8 uur slaap nodig 🫠
Ik ben gewoon al-tijd UITERLIJK om 7 uur wakker. Vrij of niet. Of ik er om 22.00 uur al in lag of pas om 01.00 uur, half 7 ben ik klaar wakker. Normaal gesproken neem ik slaappillen van de huisarts maar i.o.m. Gynaecoloog en Kinderarts ben ik daarmee in het laatste trimester gestopt. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het véél erger had ingeschat zonder m'n pilletjes, dus het valt eigenlijk niet eens zo heel erg tegen, maar ik wil gewoon óók eens een keertje uitslapen, als is het maar tot 8 uur. 😩
5 maanden geleden
Pfoee, heel herkenbaar. Heb vannacht ook weer uren wakker gelegen, daarna nog eventjes geslapen en sinds vanmorgen 6 uur weer wakker 🥲. We zijn ook nog eens een weekend weg met familie in een veel te gehorig huisje, dit bed ligt niet lekker en m'n neefjes zijn ZO druk en ZO vroeg wakker. Ik ben er alweer helemaal klaar mee voor vandaag 😂
5 maanden geleden
Herkenbaar! Nu al veel te warm snachts en dan moet het echte zomerweer nog komen .. En naast de warmte steeds wakker worden om op m'n andere zij te gaan liggen, wat een gedoe😅 Hebben jullie ook zo'n last van je heupen snachts? Daardoor moet ik nog vaker omdraaien, en dus weer vaker wakker.
5 maanden geleden
Hier ook, drama.. meerdere keren per nacht wakker en ook lang wakker liggen. Eruit voor drinken, veel drinken. Want een mega dorst snachts. Met als gevolg er weer uit om te plassen. Super vroeg klaar wakker om vervolgens om 2 uur smiddags in te storten 😅 ach, lekker klagen mag ook!
5 maanden geleden
O wat fijn om te lezen dat ik ‘s nachts dan in elk geval samen met jullie allemaal wakker en in de weer ben 😂
Ik moet ook vaak plassen ‘s nachts en m’n bed uitkomen wordt al minder soepel 😅
Of ik eruit ga ligt eraan hoe lang ik al wakker lig en of ik honger heb én of liggen nog lukt. Als ik geen houding kan vinden, dan moet ik er gewoon uit. Vaak doet m’n buik ook gewoon zeer rond dat tijdstip en heb dan veel harde buiken.
Als ik eruit ga, hoop ik in elk geval uiteindelijk nog even op de bank in slaap te vallen. Dat is me net wel nog even een uurtje gelukt, gelukkig 😅
5 maanden geleden
Zo herkenbaar! Niet lekker kunnen liggen, bloedheet, maagzuur, plassen, niet lekker kunnen liggen en dan sinds 2 weken ook nog kramp in mijn kuit. Vroeg naar bed en vaak rond 1 uur al wakker.. Dan zo onrustig slapen en idd vanaf 5 uur klaar met slapen maar nog zo moe. Waardeloos. Ik ben er wel bang voor dat ik zo niet uitgerust ben voor de bevalling