Ik wil er zo graag NIET over zeuren maar hoe moe ik ‘s avonds ook ben, ik zie zo op tegen die nachten…
Gewoon geen houding kunnen vinden of maar voor korte duur. Alles voelt vervelend en doet na een tijdje zeer!
100x wakker worden en rond 5 uur is het gewoon klaar, dan lukt niks meer… en dan het idee dat dit de komende weken alleen maar erger gaat worden 🫣😢
Sorry hoor, even klagen en ik ben vast niet de enige… 😅
Iemand anders ook nog wakker? Had echt last van harde buik de hele avond 🤪 maar kon op zich wel dutten. Maar werd net met zo’n honger wakker dat ik er maar uit ben gegaan om te eten.
Ik heb echt 20 x de wc gezien en heb echt het idee dat het een beetje aan het rommelen is ofzo… nu al… veel harde buiken en krampen en steken en last en een hele drukke baby😅 ben nu 35 weken, maar ben 1.60.. en ze is groot dus er is geen ruimte meer.
Ik ging zo lekker maar week 34 is ingezet en pfohhh elk uur wakker worden, wat ben ik moe. Plassen, draaien, dromen over zwanger zijn, nadenken over alles wat we nog moeten kopen….. ik wil m’n slaap terug 🥹
Hahaha wat eten jullie zoal in de nacht? Ik kom niet verder dan een cracker ...
Ik eet altijd een banaan s nachts als ik honger heb 😂 schijnt iets in te zitten wat zou helpen met in slaap vallen en is lekker makkelijk snel te pakken in de keuken zonder dat je helemaal het licht aan hoeft te doen enzo.
04:07, wakker 🙋🏼♀️
Sinds 03:45 moest ik plassen en sindsdien lig ik wakker. Mheen... Wetende dat m'n peuter zich straks om 6:15 meldt. Ik ben vandaag alleen met haar thuis. Dus ik wil nog heeeel graag even verder slapen!