455 Reacties
5 maanden geleden
Rond 4 uur wakker om te plassen. Toen tot 5 uur wakker gelegen, moest ik weer plassen😓. Toen maar uit bed gegaan (heb mentaal met mezelf de afspraak dat ik het 1 uur probeer in bed te blijven liggen) en maar naar beneden gegaan. Ivm bijzondere woonsituatie en niemand wakker willen maken maar badkamer gaan poetsen. Zelfs de kalk van de douchecabine af gepoetst. Nu maar bank hangen en vanmiddag kijken als ik vermoeidheid merk dan een powernap
5 maanden geleden
Pffff, al sinds 02:00 uur wakker, zo’n enorme rugpijn ook 😫 net onder de warme douche geweest, maar mocht helaas niet baten 🥺
5 maanden geleden
Hier uiteindelijk van 03:30 tot 05:30 geslapen… iemand nog korter?
5 maanden geleden
Reactie op x-demamavan-x
Hier uiteindelijk van 03:30 tot 05:30 geslapen… iemand nog korter?
Tot half 5 wakker gelegen 😭. Kortademig, wel moe. Toen even geslapen tot nu met steeds wakker worden. Wordt een energieke dag
5 maanden geleden
Reactie op Koekoeksklok
Tot half 5 wakker gelegen 😭. Kortademig, wel moe. Toen even geslapen tot n ...
Ah ook 2 uurtjes …. Echt waardeloos…. Ben er echt zo klaar mee😨 ben nu helemaal duizelig van de moeheid
5 maanden geleden
Ik word serieus van elk klein geluidje wakker. Hebben een muisje in de spouwmuur zitten (gat helaas nog niet gevonden) nou je raad het al naast het plassen en draaien maakt die me ook steeds wakker
5 maanden geleden
Reactie op x-demamavan-x
Ah ook 2 uurtjes …. Echt waardeloos…. Ben er echt zo klaar mee😨 ben nu hel ...
Ja dit is zo frustrerend. En overdag blij zijn als je weer kan slapen. Genieten dit
5 maanden geleden
Ik had gisteren ontzettend veel pijn vanaf mijn billen tot aan mijn benen & hoofdpijn.
Ging om half 2 naar bed, viel met moeite in slaap en werd weer om half 3 wakker tot 4 uur. En daarna weer vanaf 7 uur wakker en ben maar gaan liggen op de bank. Ik slaap te weinig tegenwoordig en word nog vermoeider wakker.
4 maanden geleden
3x eruit om te plassen en vervolgens oefen weeen krijgen en niet meer kunnen slapen om 03:30 😭