455 Reacties
4 maanden geleden
Ik ben net wakker geworden van buikpijn 🫠 veeg me op want dit set toch niet door
4 maanden geleden
Ik vind het echt super vervelend voor iedereen maar stiekem haal ik er voor mezelf wel troost uit dat ik niet de enige ben die bijna iedere nacht wakker is. Heb het nog geprobeerd vanaf n uur of half5, maar ik ga eruit want heeft geen nut. Warme knuffel voor wie het nodig heeft!
4 maanden geleden
Reactie op Wallflower
https://open.spotify.com/track/2bjO4TKzPc2rZsm1KKpd4v?si=rEWBEGNQSxKcQimio4 ...
Het werkte niet lol
4 maanden geleden
Reactie op EF2022
Wat mij helpt is een kussen tussen mijn benen ter hoogte van m'n knieën en ...
Dat werkt niet helaas. Zonder kussen al vanaf 20 weken onmogelijk te slapen. Het is gewoon plafonddienst al weken. Net wel ff uurtje geslapen na een hele nacht niet te hebben geslapen
En jij bent nog niet met verlof? Of is morgen je laatste werkdag? Ben namelijk zelf 31juli uitgerekend en ju 35+5 dus iedereen is hier eigenlijk al met verlof ook.
4 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Dat werkt niet helaas. Zonder kussen al vanaf 20 weken onmogelijk te slapen ...
Een kussen werkt bij mij idd ook niet meer sinds een week of 2. Bij wakker worden heb ik zoveel pijn. Net of mijn lichaam dan helemaal is verstijft en echt rustig in beweging moet komen om weer te ontspannen.
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ugh en dan draai ik me om, ik kan alleen maar kreunen en zuchten en dan ga ...
Oh dat is idd zo herkenbaar. En als ik dan toch te snel ga verga ik van de pijn en roep ook nog auw. Mijn man is er helemaal klaar mee 😂
4 maanden geleden
Hier ook weer een klote nacht (een van de zovele). Je zou er bijna aan gewend raken. Meer dames die last hebben gehad van verkoudheid en na de verkoudheid een pijnlijke keel / klieren in nek eraan hebben overgehouden? Eerst 8/9 weken geleden verkouden geweest waarbij m’n linker klier in nek opgezwollen was door hoesten aldus huisarts. Moest toen bij hoesten codeine tabletten slikken. Vervolgens 2 weken radiostilte. Opnieuw verkouden, verkoudheid over en nu m’n andere klier die pijnlijk is. Helemaal met een droge mond of als ik lang niet praat / speeksel doorslik.
Dacht ga eens googelen of het nou normaal is maar kwam hierdoor ook op pijnlijke klieren door toxoplasmose 😩. Had beter niet kunnen googelen.
4 maanden geleden
Het slapen is nog te overzien.. Maar de bijkomende realistische dromen😩 Elke keer schrik ik weer wakker, wat een ellende
4 maanden geleden
Reactie op MissF
Hier ook weer een klote nacht (een van de zovele). Je zou er bijna aan gewe ...
Ik zou je niet te druk maken. Ik had mijn vorige zwangerschap de hele tweede periode last van mijn slijmvlies.. dichte neus, dichte keel, aften.. allemaal door de zwangerschap (kerngezonde baby) nu een periode last gehad met ame ‘s nachts van slijmvlies.. maar wel minder dan vorige zwangerschap. Overigens heb ik door de zwangerschap in eens hooikoorts ontwikkeld wat ik daarvoor nooit had gehad. Zou dat het niet kunnen zijn? Ook is mijn mond ‘s nachts zo droog dat ik snak naar speeksel en met net een vis op het droge voel. Waarschijnlijk omdat ik nu anders adem/ snurk door die dikke buik.
4 maanden geleden
Hier ook weer een klote nacht. Ik kan gewoon niet mijn slaap vatten ofzo en dan als ik eenmaal slaap wordt ik van en door vanalles wakker
Sinds gister ook nog is verkouden... Hoe dan....
Slijm ophoesten nu en een dichte neus.... Ben er klaar mee
4 maanden geleden
Reactie op EF2022
Wat vervelend te horen..ik werk tot 36 werken indd dus laatste dagen!
Dan een hele fijne laatste werkdag!😁 jij bent dus ook echt een van de laatsten in deze juli groep met 31 juli?
4 maanden geleden
Reactie op Ourbabyjourney❤️
Het slapen is nog te overzien.. Maar de bijkomende realistische dromen😩 El ...
Ohja die heb ik opeens ook weer.... waren tijdje weg maar vannacht was weer een topnacht met dromen🤷♀️
4 maanden geleden
Pfff slechte nacht eruit voor plassen en aan de diarree ineens. Kleine lag ook niet prettig in de buik dus fijne houding vinden was ook lastig. Had even echt zin om man wakker te maken zodat hij kon meeleiden in het slecht slapen