455 Reacties
4 maanden geleden
Ik moest net plassen en ik krijg ineens buikpijn en rug pijn wat ik herken vd vorige keer... maar ik heb om 10.00 kennismaking bij het kdv voor m'n zoontje 😆 ik hoop dat ik dat nog red. Morgen is m'n uitgerekende datum 😏
4 maanden geleden
Hier zijn m’n vliezen gebroken rond half 3. Probeer te slapen maar lukt niet🙈
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
O jeetje! Hoe kan het ook precies zo uitkomen 😱
Ja ik had heeeel druk deze week met allerlei afspraken en heb het gelukkig allemaal met video bellen kunnen doen. Dit is m'n laatste belangrijke fysieke afspraak ik denk dat je dan alles automatisch los gaat laten in je hoofd en dan een bevalling ook op gang komt 😆 hopelijk is dit ff voorwerk en na 11.00 mag ze van mij komen whaha
4 maanden geleden
Reactie op pln92
Spannend!! Heb je ook al weeën? Misschien een fijne douche als dat nog kan? ...
Lichte krampen.
Was heel gek ik stapte het bed uit om te plassen en inene een straaltje langs mn benen. Dacht huh.
4 maanden geleden
Reactie op Wallflower
Ja ik had heeeel druk deze week met allerlei afspraken en heb het gelukkig ...
Haha ja, het kan vanaf hier heel snel gaan of je hebt gewoon nog even de tijd… ik hoop voor je op het laatste, dan kan die kleine van jou straks lekker spelen bij het KDV ☺️
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik heb, zoals al maanden iedere nacht, last van m’n ribben. Kan gewoon niet ...
Heel vervelend. Ik merkte ook dat het liggen steeds vervelender werd.
4 maanden geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Heel vervelend. Ik merkte ook dat het liggen steeds vervelender werd.
Ja… m’n op m’n zij kan ik niet lang liggen door die ribben en op m’n rug niet lang want dat lieve kind wordt de zwaar. 100x houding wisselen, dus harde buiken en daar weer irritatie over. Grrrr
4 maanden geleden
Reactie op pln92
Hahaha! Spannend wel fijn dat het niet in bed is gebeurd 🤗 al maakt dat ni ...
Ben nu 39+4. M’n eerste bevalling was ook gestart met de vliezen breken op 39+2 en met 39+4 bevallen toen.
Ik wilde nu in bad bevallen maar helaas mag dat niet meer😔
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik heb, zoals al maanden iedere nacht, last van m’n ribben. Kan gewoon niet ...
Misschien een gekke houding maar half op je rug liggen, dus niet op je zei en je benen op elkaar met een kussen er tussen en die gebogen naar achteren. Dus je logt meer op je rug en je benen als de letter C naar achteren gericht, dan heb je een kromme houding met je rug en benen. Hoop dat dat logisch klinkt en helpt? Of een hele kleine zachte kussen onder je buis, zodat je ribbenkast iets vrijer 'ligt'?
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Een luxe ontbijt op bed dan maar hè
Ik zit gewoon het uur om te kijken tot het kwart voor 6 is om eruit te gaan😂
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ja… m’n op m’n zij kan ik niet lang liggen door die ribben en op m’n rug ni ...
Ja. Herkenbaar dat op de rug. Alsof alles naar binnen gedrukt word. Ik zelf ben een buikslaper, en heb nog een manier gevonden om er half op te liggen. Maar dat gedraai steeds zo vreselijk.
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Waarom mag je niet in bad bevallen? 😱
Omdat nu m’n vliezen gebroken zijn en dat kan infecties geven. Ga het morgen nog maar vragen of ik het laatste deel in bad mag doen. Maar toen zei ze van niet dacht ik.