455 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Haha erg he!
Ja en ben benieuwd of m’n vriend nog weet dat m’n vliezen gebroken zijn. Zie hem namelijk zo naar z’n werk gaanstraks😂😂
4 maanden geleden
Ik heb me de hele zwangerschap 0,0 druk gemaakt om de bevalling en gisteren nacht had ik onwijze oefenweeën. Op slot werd het echt wel een beetje pijnlijk ook, dat ik twijfelde of het nu misschien echt begonnen was.
Nou ben ik alleenstaand dus ik lig daar met dat gevoel alleen in m’n bed, toen vond ik het toch een beetje spannend 😅. Gewoon het idee dat je daar dan alleen ligt en de bevalling misschien begint.
Al ben ik daarna ook weer nuchter hoor want dat het begint, betekent niet dat ook meteen bevalt. 😂
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik heb me de hele zwangerschap 0,0 druk gemaakt om de bevalling en gisteren ...
Klopt, dat inen zo je baby eruit floept. Zal wel lekker zijn hè😂.
Geloof me mijn partner die snurkt gewoon lekker door hoor nu heeft niet eens door dat ik wakker lig😂.
Ik was ook aan het twijfelen van Uhm oké en nu? Dus vk gebeld. De kleur doorgegeven en ze zei als je weeën krijgt dan bel je. En anders komen we morgen ergens langs. Probeer nu te slapen.
Dat slapen is niet gelukt. 😅
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Dan maar wat barbie nostalgie kijken 😂
https://www.instagram.com/reel/C9 ...
😂😂😂😂
4 maanden geleden
Reactie op pln92
Oh! Maar soms zie je toch vrouwen ook volledig in abd bevallen? Dat zijn de ...
Ja dat zou je denken, maar ze adviseren om het niet te doen. Wacht het wel af.
4 maanden geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Klopt, dat inen zo je baby eruit floept. Zal wel lekker zijn hè😂.
Geloof ...
Ja, zou echt fantastisch zijn als het zo werkt 😅
Mannen zijn wat dat betreft ook redelijk simpel hè! Maar goed, hij is straks lekker uitgerust voor de bevalling 😂😂😂
Jij daarentegen moet weer vertrouwen op de natuurlijke oerkrachtchten 😁
4 maanden geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Ja dat zou je denken, maar ze adviseren om het niet te doen. Wacht het wel ...
Dan hoop ik dat mijn vliezen pas op t allerlaatste moment breken en ik wel gewoon in bad mag bevallen.
Ik word ingeleid en dan zijn ze ook niet dol op een badbevalling maar wil het zooo graag proberen, dus hoop dat de inleiding gewoon voorspoedig verloopt en de weeën gewoon zelf beginnen na het ballonnetje 🥹
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ja, zou echt fantastisch zijn als het zo werkt 😅
Mannen zijn wat dat betr ...
Hahaha ja.
4 maanden geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Lichte krampen.
Was heel gek ik stapte het bed uit om te plassen en inene ...
Echt een straaltje bi de 1e keerj mij was het echt een oceaan wat er uit kwam niet normaal 🤣
4 maanden geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Omdat nu m’n vliezen gebroken zijn en dat kan infecties geven. Ga het morge ...
Dat is niet waar hoor! Stomme fabeltjes wat ze je vertellen
4 maanden geleden
Dames je mag gewoon in bad bevallen als je vliezen gebroken zijn!!! Mits je gewoon al actieve ween hebt maar niemand gaat natuurlijk in een bevalbad zitten als je geen weeen hebt.
!!!
4 maanden geleden
Reactie op Wallflower
Dames je mag gewoon in bad bevallen als je vliezen gebroken zijn!!! Mits je ...
Tis volgens mij soms ook gewoon dat je in dit soort dingen een beetje moet ‘doordrammen’, ze zien je gewoon het liefst plat in bed.
Tenminste, ik hoor om me heen niet anders dan dat ik op m’n strepen moet staan over wat ik zelf wil.