455 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Tis volgens mij soms ook gewoon dat je in dit soort dingen een beetje moet ...
Ja ligt echt aan je verloskundige praktijk hoor. Maar het is absoluut niet waar dat je niet in bad mag. Het is alleen bij erg langdurige gebroken vliezen *zo nder* weeen. Dan is kans op infectie sowieso groot ongeacht wel of geen bad. Als je een beetje uit een gehucht komt zijn de verloskundige praktijk vaak niet zo modern of bijgeschoold denk dat het ook daar aan ligt. Zelf kom ik uit Utrecht dus daar is alles vrij modern en havercappucino enzo 🤣

4 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Ja ligt echt aan je verloskundige praktijk hoor. Maar het is absoluut niet ...
Havercappuccino, je beschrijft het inderdaad goed 🤣

4 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Echt een straaltje bi de 1e keerj mij was het echt een oceaan wat er uit kw ...
Ja dat was bij mijn eerste ook. Liep m’n schoenen in. Maar deze heeft bolle wangen dus denk dat hij eerder de boel afsluit😂😂

4 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Ja ligt echt aan je verloskundige praktijk hoor. Maar het is absoluut niet ...
Haha ik denk dat het er hier een beetje tussenin zit, net wie je treft. Maar moet wel zeggen, qua zkh: ik heb 2,5 jaar bij UMCU gelopen voor m’n kinderwens en de benadering is zoooo anders dan als ik hier een afspraak heb in t streekzkh. Niet dat ze hier onaardig zijn hoor maar je merkt wel dat er ‘andere’ mensen rondlopen.

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Tis volgens mij soms ook gewoon dat je in dit soort dingen een beetje moet ...
Nee mijn vk niet hoor, ik werk vaak met ze dus als ik iets wil dan kan dat vaak ook. Ik ga het vragen morgen/straks.

4 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Ja dat was bij mijn eerste ook. Liep m’n schoenen in. Maar deze heeft bolle ...
Hahahaha 😂😂😂

4 maanden geleden

Ik zeg net tegen m'n vriend ik denk dat het gaat beginnen ik heb al een tijdje krampen hij zegt in z'n slaap oke ja bel het ziekenhuis mij niet bellen 🤣🤣🤣🤣

4 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Ik zeg net tegen m'n vriend ik denk dat het gaat beginnen ik heb al een tij ...
Hahahahaha, nou.. daar heb je wat aan 😂 Mental support partner van t jaar 😅

4 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Oh wat erg😂😂😂😂

4 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Hoop echt voor je dat je straks die intake kunt doen en dat die meiden je zo’n goed gevoel geven, dat je je onzekerheid/schuldgevoel gewoon aan de kant kan zetten 🤍

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Hoop echt voor je dat je straks die intake kunt doen en dat die meiden je z ...
Jaaa indd het is nu al een stukje minder hoor het is gewoon echt wennen aan het idee... heb maar op shein een leuk rugzakje gekocht voor de troost 🤣 voor z'n spullen

4 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Jaaa indd het is nu al een stukje minder hoor het is gewoon echt wennen aan ...
Ahh ja, dat is leuk. Kan hij lekker ‘shinen’ met z’n rugzak!

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ahh ja, dat is leuk. Kan hij lekker ‘shinen’ met z’n rugzak!
🤣🤣

4 maanden geleden

Wat een rotnacht..! Om half 3 wakker met flinke krampen met diarree en kotsmisselijk. Daarna weeën om de 5min en duren 1min. Ik ben 2x heel snel bevallen dus de vk gebeld. Komt ze tegen 4u, nog maar 2cm ontsluiting en de weeën weer weg.. zelfs onder de douche komen ze niet meer terug. Een echte valse start dus. Dus nu probeer ik al een uur weer te slapen maar dat lukt natuurlijk niet.. Hopelijk zet het vandaag door! Ben nu 40+1, ben wel klaar met zwanger zijn. 🫣

4 maanden geleden

Reactie op Bloempje51

Wat een rotnacht..! Om half 3 wakker met flinke krampen met diarree en kots ...
Irritant hè. Ik ben ook al vanaf half 3 wakker. Wel hazenslaapjes tussendoor denk ik. Maar nu eruit gegaan. Probeer straks nog een keer te liggen. Hopelijk zet het vandaag door voor je.

4 maanden geleden

Reactie op Bloempje51

Wat een rotnacht..! Om half 3 wakker met flinke krampen met diarree en kots ...
Hé shit, wat super balen ☹️

4 maanden geleden

Hier vannacht geen oog dichtgedaan, hele nacht last gehad van harde buiken en indalingsweeën. Pas tegen 05:00 werd het rustig en viel ik in slaap. Meld mijn dochtertje zich om half zeven en mocht ik dus al weer uit bed. Dit gaat een lange dag worden

4 maanden geleden

Nou ik heb de kennismaking gehaald hoor hij vond het prachtig. Zat er wel met weeen 🤣. Leidsters ook allemaal erg gezellig. Verloskundige gebeld en die zei laat een oppas stand-by staan voor je zoontje en bel als het nog regelmatiger word. Ze komen nu om de 10/15 min. Maar wel erg pijnlijk. Ben benieuwd.

4 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Nou ik heb de kennismaking gehaald hoor hij vond het prachtig. Zat er wel m ...
Oh wat goed dat je het gehaald hebt en dat je zoontje het top vond! Ik ben benieuwd hoe de bevalling vordert, succes!! 🍀

4 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Nou ik heb de kennismaking gehaald hoor hij vond het prachtig. Zat er wel m ...
Gelukkig dat het goed gegaan is. Hier helaas nog geen weeën😔. Althans op menstruatie krampjes na