455 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Gelukkig dat het goed gegaan is.
Hier helaas nog geen weeën😔. Althans op ...
Jaa hier zijn het wel echt weeen en ze beweegt veel. Maar het is nu weer zo onregelmatig. Mijn ouders staan stand by maar voel me dan zo lullig aller uiteindelijk toch niks gebeurd vandaag 🤣
De schoonzus van m'n vriend zou eigenlijk komen maar die appte ik vannacht. Zei ze dat ze vandaag naar de efteling gaat en daar gaat slapen terwijl ik ruim van te voren had gevraagd en wie gaat er nou op pad als je weet dat dit kan gebeuren en je het had afgesproken en zelf 2 kids hebt. Maar ik kon morgen weer bellen als er wat was 💀😭🙂🤡🤡
🥹 heb zelf ook beperkt vangnet. Mijn moeder is namelijk overleden en mijn vriend heeft allebei z'n ouders niet meer.
4 maanden geleden
Reactie op Wallflower
Jaa hier zijn het wel echt weeen en ze beweegt veel. Maar het is nu weer zo ...
Dat snap je dan niet hè. En helemaal omdat je geen tot weinig vangnet hebt.
Ik hoop dat de “krampen” die ik heb wel iets doen en ik het gewoon niet als pijnlijk ervaar. Had ik bij de eerste ook niet echt. De vk komt straks langs en daarna gaan we de deur even uit, even lopen en andere mindset. Was de tip van m’n kraamverzorgende.
4 maanden geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Dat snap je dan niet hè. En helemaal omdat je geen tot weinig vangnet hebt. ...
Jaa snap dat ook niet en dat weet ze ook maar ja zal wel weer aan mij liggen 🤣
Hoop ik ook voor je! Ja zij zei ook doe gewoon je ding en als 't echt om de 5 min is, gewoon bellen. Hoe lang ze duren maakte niet echt uit zei ze. Indd afleiding helpt ik ben gewoon ook bezig met de was enzo ff wat eten.
Ben benieuwd
4 maanden geleden
Reactie op Wallflower
Jaa snap dat ook niet en dat weet ze ook maar ja zal wel weer aan mij ligge ...
Spannend weer hoor. Je weet wat er gaat gebeuren maar ook weer niet. Althans dat heb ik. Beetje jammer is dat dit hetzelfde gaat als bij m’n eerste. Ik had wel verwacht dat het nu sneller zou komen de weeën.
4 maanden geleden
Reactie op Wallflower
Wtf wat een rare actie 😅 heb je haar verteld dat je hierdoor verrast bent en het stress oplevert? 🙈
Je hoeft je iig niet schuldig te voelen om je ouders de hele dag stand by te laten staan. Dit is zo'n speciale gebeurtenis, doen ze vast met liefde!
Mijn broer en ouders zijn helemaal naar Frankrijk gekomen om hier de wacht te houden voor als het begint haha. Vond het ook moeilijk om te vragen, maar ze waren juist vereerd om er deel van uit te maken!
4 maanden geleden
Reactie op Wallflower
Ik lees toevallig je berichtje.
Ik heb alleen mijn vader en zijn vriendin als vangnet. Hebben heb woensdag nacht uit bed gebeld omdat ik weeën had. Moesten ter controle wel even naar het ziekenhuis. Helaas waren dit voorweeën en hebben ze niet doorgezet in de nacht. Dus snap wel dat je je dan lullig voelt. Dat voelde ik me ook. Maar kreeg ook de reactie van mijn vader dat hij liever een keer te vaak dan 1x te weinig uit bed wordt gebeld.
Voor de rest succes vandaag en hopelijk zet het bij jou door. 💪
4 maanden geleden
Reactie op Zomer21
Wtf wat een rare actie 😅 heb je haar verteld dat je hierdoor verrast bent ...
Haha ja nee ja is ook zo!
Nee heb niks gezegd ik heb daar helemaal geen zin in nu😭 plus ik lig zo goed met haar dus snap er geen hol van
4 maanden geleden
Verloskundige is geweest, afwachten. Hopelijk zetten de weeën door zodat ik gewoon thuis kan bevallen. Anders vanavond contact met ziekenhuis of ze me vanavond willen zien of morgen ochtend en dan inleiding bespreken. Nu veel lopen en doen en als we vanavond thuis zijn in alle rust ik kan bevallen😅
4 maanden geleden
Reactie op Wallflower
Haha ja nee ja is ook zo!
Nee heb niks gezegd ik heb daar helemaal geen zi ...
Sommige hebben m’n het gewoon niet door denk ik.
Hier is de oudste nog bij zijn vader komt morgen om 4 uur thuis, na 3 weken vakantie. Dus ik hoop dat dan z’n broertje geboren is en we niet nog eens opvang hoeven te regelen voor als ik in het ziekenhuis lig. Ik kan hem niet nog langer missen. De gedachte alleen al maakt me verdrietig😢
4 maanden geleden
Nou weeen zijn weer afgenomen heb ze nog wel 😭 voor niks mijn vader gebeld die zou naar een huis kijken, die is al 1.5 jaar opzoek naar het perfecte koophuis waar hij oud in wilt worden. Heeft die dat helemaal af moeten zeggen 🫣 voel me vet schuldig.
Maar ja misschien zet het vanavond door?
Had wel m'n verloskundige gebeld vanmiddag die zei dat iedereen stand-by moest staan. Dus heb naar haar geluisterd 🫠
4 maanden geleden
Daar gaan we weeeeeer!
Maagzuur!
Ben echt blij als dat toch klaar is poooh
4 maanden geleden
Hier ook, sliep net lekker een half uur, verschrikkelijke maagzuur, een buik zo hard als steen en jeuk over mijn hele lichaam (das nieuw sinds gisternacht😫).
4 maanden geleden
De hele dag zó moe en toch doe ik geen oog dicht ‘s nachts. Mijn hoofd is veel te actief, ik sta constant aan. Ik zit inmiddels alweer in de woonkamer met een kop thee 😓
Ik kan me niet voorstellen dat de nachten met een newborn erger zijn dan dit; dan zie je tenminste waar je het voor doet en heb je je kleintje lekker bij je om mee te knuffelen - ik kan niet wachten 🥺
4 maanden geleden
Reactie op AnoniemLwd
De hele dag zó moe en toch doe ik geen oog dicht ‘s nachts. Mijn hoofd is v ...
Ik vind dat ook echt anders, met de baby. Als je dan moe bent kun je slapen en dat helpt dan ook. Nu kan ik voor mijn gevoel 10 uur slapen en dan ben ik nog moe.
4 maanden geleden
Reactie op AnoniemLwd
Nee hoor vond het 100x beter dan dit je hebt je lichaam soort van weer terug geen dikke volle buik 😝 ja je bent wel moe maar het is echt heel anders.
Hier 0 tekenen meer van een beginnende bevallig btw 🙂 i hate it
4 maanden geleden
Reactie op AnoniemLwd
Die nachten zijn indd anders maar dan leef je meer op automatische piloot en heb je een "ritme" al is die vaak ver te zoeken haha
Ik vind. Dit ook echt veel erger dan een wekker die iedere 3 uur gaat hoor. Maar ook dan ben je gesloopt hoor 😵💫😝😝
Maar dan heb je wel t gene in je handen waar je alles voor gedaan hebt 🩷 maakt indd veel goed
4 maanden geleden
Reactie op Wallflower
Nee hoor vond het 100x beter dan dit je hebt je lichaam soort van weer teru ...
Hier ook niks. Gisteren naar zh voor ctg. Had regelmatige weeën tijdens. Ze moesten lachen want ik ervaarde dat als krampen dus ik was gesprek van de avond😂. Eenmaal thuis weer weg. Mocht tot kwart over 2 thuis bevallen vannacht. Goed geslapen gelukkig. Vanmiddag om half 4 krijg ik weer een ctg. En morgen staat de inleiding.
Het is zo dubbel. Zat er gister ook even doorheen. Want m’n oudste komt om 4 uur thuis en dan moet ik hem weer weg brengen na 3 weken😭.