455 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik heb voor de verandering geslapen, natuurlijk 100x plassen maar gewoon we ...
Oh zo fijn is dat dan he!
Ff toch een beetje je slaap kunnen vatten en dan denken oh niet ieder uur de klok zien iedere 5 a 10 min haha
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Nou, heb nu wel het gevoel dat ik weer heel even de wereld aan kan 😅
Haha heel even dan maar je 😈
4 maanden geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Hier ook niks. Gisteren naar zh voor ctg. Had regelmatige weeën tijdens. Ze ...
Ja om gek van te worden toch.
Ik wil echt geen inleiding vorige keer slecht ervaring mee gehad 🫠🫠 dus dan maar wachten
4 maanden geleden
Meiden. Gisteren de inleiding gehad. Wat vanaf smorgens tot ong kwart over 3 super lang duurde. Toen pas 5 cm ontsluiting. Pompje gevraagd wat ik dacht dit hou ik niet heel lang vol. En met een half uur volledige ontsluiting. 16:02 7-7-24 is onze Robbie geboren.
4 maanden geleden
Ik mag dus eigenlijk niet klagen omdat ik over het algemeen nog prima slaap… maar word daar dus nu wel keihard voor gestraft, lig al vanaf 3:15 klaar wakker in mn bed 😑😑
4 maanden geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Meiden. Gisteren de inleiding gehad. Wat vanaf smorgens tot ong kwart over ...
Wat goeeeeed gefeliciteerd 🥰🥰🥰
4 maanden geleden
Klaarwakker…😫
272647x moeten plassen, dochter die de hik heeft wat ontzettend vervelend aanvoelt, gigantische rugpijn, draai niet meer kunnen vinden in bed.
Gelukkig nog maar 2 weken 🙈
4 maanden geleden
Reactie op jennifervs
Klaarwakker…😫
272647x moeten plassen, dochter die de hik heeft wat ontzett ...
Poeh, hier nog 1. Voor het slapen gaan lichte ‘kramp’, dus had gehoopt dat het zou doorzetten… helaas 😫. Ik moet ook nog een kleine 2 weken, maar ik hoop zo dat hij besluit deze week te komen! 😂
4 maanden geleden
Reactie op fritzje
Poeh, hier nog 1. Voor het slapen gaan lichte ‘kramp’, dus had gehoopt dat ...
Ahh ik hoop het ook voor je! Al geprobeerd het zelf op te wekken?
Ik wissel van “kom maar gewoon nu” naar “wacht maar gewoon tot de geplande keizersnede”.
Ligt er compleet aan hoe ik me voel😆 maar het lijkt me ineens doodeng soms als het vanuit zichzelf begint
4 maanden geleden
Reactie op jennifervs
Ik wisse ...
Oh dat herken ik helemaal. Gepland is zoveel makkelijker. Maar het idee dat ik nog een week met de voorweeën en extreme bekkenpijn door moet lopen... 😅 Af en toe probeer ik het zelf maar op te wekken door drukpunt massage te doen. (Heeft nog niet gewerkt)
4 maanden geleden
Reactie op jennifervs
Ik wisse ...
Nee, heb nog niks geprobeerd om het zelf op te wekken. Ik heb niet echt het idee dat het werkt? Het komt wanneer het komt denk ik dan, liever gisteren dan vandaag 😂. Heb jij al het eea geprobeerd?
4 maanden geleden
Reactie op fritzje
Nee, heb nog niks geprobeerd om het zelf op te wekken. Ik heb niet echt het ...
Vorige zwangerschap wel een aantal dingen geprobeerd. Maar niks werkte, liep uiteindelijk tot 42 weken😅 dus laat het nu ook maar gaan Indd
4 maanden geleden
Ik mag niet meer klagen meiden ben bevallen! Eerste wee om 06.30 en geboren om 10.30 🥵
♡ Danée