455 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op djoekem0m

Zo herkenbaar! Niet lekker kunnen liggen, bloedheet, maagzuur, plassen, nie ...
Nee inderdaad 🫣

5 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Nou heel verschillend! Soms kan ik ze echt de hele avond niet stilhouden en ...
Geen idee. Ik heb t standaard iedere nacht 😅 wordt soms echt gestoord en mn vriend ook 😂

5 maanden geleden

Reactie op Ellen765

Geen idee. Ik heb t standaard iedere nacht 😅 wordt soms echt gestoord en m ...
Ja snap ik helemaal!!

5 maanden geleden

Pff ja vreselijk 😭

5 maanden geleden

Hou op schei uit 🥲 Kon al niet op mijn rug liggen en nu word ik ook nog eens misselijk/geen adem als ik op mijn rechterzij lig....Heel de nacht alleen op links liggen doet pijn en dan zoooo vaak plassen/gewoon wakker liggen. Ik bestel online wat af in de nacht momenteel 🤭

5 maanden geleden

Ik heb het gevoel dat ik alleen maar klaag sinds ik zwanger ben. Heb echt van alles gevoeld in me zwangerschap en nog steeds. Maar de nachten kunnen er ook wel wat van, om de 2 uur opstaan om een paar druppeltjes te plassen. De rusteloze benen die ook de gehele dag aanwezig zijn maar in de nacht nog erger. Waardoor in slaap vallen elke 2 uur een grote drama is. Elke nacht gewoon hetzelfde liedje, ik slaap pas echt door als ik helemaal kapot ben.

5 maanden geleden

Hebben jullie ook snel last van je ribben als je op je zij ligt?

5 maanden geleden

Oh vreselijk inderdaad. Rusteloze benen, geen houding kunnen vinden die niet pijn doet, draaien en uit bed komen is pijnlijk en dan weer heet, dan weer koud pff. Ik voel ook niet altijd dat ik naar toilet moet maar als ik dan draai wel maar dan heb ik net die pijnlijke draai gemaakt en moet ik er ook nog eens uit 🫠 heb wel vaak dat een dutje 's middags wel prettig is. Op een of andere manier heb ik dan minder last van al het bovenstaande 🤔 misschien ook minder de druk dat ik dan MOET slapen?

5 maanden geleden

Reactie op Miepfer

Oh vreselijk inderdaad. Rusteloze benen, geen houding kunnen vinden die nie ...
Ik heb overdag ook minder last… vooral in de avond erg.

5 maanden geleden

Reactie op Ellen765

Ik heb overdag ook minder last… vooral in de avond erg.
Misschien dan maar de boel omdraaien, overdag slapen en 's nachts leven 🤣

5 maanden geleden

Reactie op Miepfer

Misschien dan maar de boel omdraaien, overdag slapen en 's nachts leven 🤣
Hahahaha ff met mn baas overleggen 😂😂

5 maanden geleden

Reactie op Miepfer

Klinkt inderdaad als mijn nachten 😫 En dan vind ik het dus echt heftig dat dit nog 8 weken zo doorgaat én dat het waarschijnlijk nog erger wordt 😅

5 maanden geleden

Reactie op Ellen765

Hahahaha ff met mn baas overleggen 😂😂
Hahaha 😅

5 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Hebben jullie ook snel last van je ribben als je op je zij ligt?
Verschrikkelijk vooral als ik op me linker zij lig, en als ik op rechts lig, is madam aan het schoppen tegen me ribben 😂

5 maanden geleden

Reactie op Mom|Dad

Verschrikkelijk vooral als ik op me linker zij lig, en als ik op rechts lig ...
Ik heb t aan beide kanten maar die kleine meid komt (nog) niet bij m’n ribben dus het is puur de druk van m’n andere organen op m’n ribben, I guess. Ze zijn daar echt beurs/geïrriteerd door… Maar m’n buik en rug gaan zeer doen als ik te lang op m’n rug lig. Hoe de F moet ik dan liggen 😂

5 maanden geleden

2 weken zat ik er ook helemaal doorheen door dezelfde reden. En nu slaap ik ineens weer goed en hoef ik maar een, soms 0 keer(!) te plassen. Ik heb gemerkt dat alles tijdens de zwangerschap een fase is. Hopelijk geldt dat ook voor jouw nachten 💕. Wat mij helpt is om in de avond na 8 niet meer te drinken en om wat ‘hoger’, i.e. met meer kussens in mn nek, te slapen. En extra rust overdag helpt ook zodat ik minder bekkenpijn heb en comfortabeler lig in bed.

5 maanden geleden

Reactie op kinderwens1995

2 weken zat ik er ook helemaal doorheen door dezelfde reden. En nu slaap ik ...
Ja, hopelijk is het idd een fase… Minder drinken lukt helaas niet want ik moet om 9 en om 10 uur medicijnen nemen voor HG en bij 1 van de pilletjes wordt geadviseerd om minimaal een half glas water te drinken. Neem aan dat dit is voor een betere werking en die werking heb ik ‘s nachts wel nodig 😩 Ik kan idd wel proberen om wat extra kussens te gebruiken! Merk idd sowieso wel verschil qua houding/bekkenpijn wanneer ik een rustigere dag heb gehad maarja soms ontkom je er niet aan… ga zo de commode in elkaar zetten dus dat worden fijne houdingen en dus gegarandeerd plezier voor vannacht 😅

5 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja, hopelijk is het idd een fase… Minder drinken lukt helaas niet want ik m ...
Pfoe ja herkenbaar van die houdingen.. ik probeer nu veel uit handen te geven, hoe irritant ook. Maar nog enkele weken en dan kan je lichaam weer langzaam herstellen. Het einde is in zicht, you got this 💕

5 maanden geleden

Reactie op Miepfer

Dit dus. Verschrikkelijk 😫😫😫

5 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik heb t aan beide kanten maar die kleine meid komt (nog) niet bij m’n ribb ...
Oh ik voel je zo.... heb je al zo'n voedingskussen? Die van doomoo heb ik en die is echt hemels. Maar tis soms echt zoeken naar een houding, maar goed eenmaal gevonden, kan je er weer uit om te plassen 😂