455 Reacties
4 maanden geleden
Ik begin nu savonds gewoon al chagrijnig te worden omdat ik denk nou daar komt weer zo’n nacht… 😪
4 maanden geleden
Reactie op AnoniemLwd
Ik begin nu savonds gewoon al chagrijnig te worden omdat ik denk nou daar k ...
Ja klopt, ik ga al met lood in m’n schoenen naar bed. Ik kom niet in slaap, word 100x wakker, draaien en uit bed is een drama, een groot harde buiken festijn iedere nacht en ook gewoon om 3 uur weer wakker zijn.
Rond 7 val ik vaak wel weer ff in slaap op de bank en vervolgens ben ik de hele ochtend (of dag) niet vooruit te branden. Als ik er weer een beetje ben, loopt de misselijkheid weer op en begint het riedeltje weer opnieuw.
Ik wil niet meer 😢
Laat die kleine ajb maar gewoon lekker komen… 🩷
4 maanden geleden
Reactie op jennifervs
Vorige zwangerschap wel een aantal dingen geprobeerd. Maar niks werkte, lie ...
Poeh nog even geduld dus, wat ik weinig heb 😫. Lukt het wel om overdag te slapen? Middagdutjes gaan mij goed af, maar de nachten zijn verschrikkelijk of ik nu wel of niet een middagdutje heb gedaan.
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ja klopt, ik ga al met lood in m’n schoenen naar bed. Ik kom niet in slaap, ...
Precies dit 🥲 en dan ben je overdag zo moe dat je denkt vannacht zal ik vast goed slapen, maar niks is minder waar 💀
Mijn man ligt inmiddels ook gezellig wakker door mijn vele gedraai (het hele bed schud ervan als ik me met die lompe buik omdraai🤣) dus we liggen lekker de hele nacht geïrriteerd naast elkaar te zuchten hahahaha dramatisch
4 maanden geleden
Reactie op AnoniemLwd
Ik begin nu savonds gewoon al chagrijnig te worden omdat ik denk nou daar k ...
Zo herkenbaar! Geen enkele houding is fijn, dan weer plassen, dan weer te warm, dan weer een heel actief kindje. En als ik dan in slaap val, is mijn zoontje wakker of mijn man heel lomp aan het doen.
Nog 2,5 week 🥲
4 maanden geleden
Reactie op fritzje
Poeh nog even geduld dus, wat ik weinig heb 😫. Lukt het wel om overdag te ...
Nee helaas zit overdag slapen er bijna niet in voor mij. Misschien Max 20 minuten als ik geluk heb.
Lig er dus vaak na het avondeten al in om m’n rust te pakken en probeer dan vanaf half 10 ofzo te gaan slapen.
4 maanden geleden
Reactie op AnoniemLwd
Precies dit 🥲 en dan ben je overdag zo moe dat je denkt vannacht zal ik va ...
Hahaha dit klinkt herkenbaar. De afgelopen nachten wordt m’n vriend inderdaad ook wakker van me 🤣 heb nog even bedacht om op de bank te gaan slapen maar dan ben ik bang dat ik nog beroerder slaap
4 maanden geleden
Reactie op jennifervs
Hahaha dit klinkt herkenbaar. De afgelopen nachten wordt m’n vriend inderda ...
Ik verdeel het dus… ik kan max 3 a 4 uurtjes in m’n bed liggen en dan doet elke houding zeer. Dan ga ik eruit en zit ik gewoon ff op de bank, als ik moe word ga ik op de bank liggen en slaap ik daar nog 2 uurtjes ongeveer. Het ligt toch ff anders en in bed lukt het toch niet meer 🤷🏼♀️
4 maanden geleden
Ik heb soms dat ik om 3 wakker word, en gewoon niet meer kan slapen tot 6. Iemand tips?! 🙏🏻 Maar ook als dat niet gebeurt slaap ik kort.. vaak val ik pas om 12 in slaap en ben dan om 6 klaar wakker. Ik ben helaas ook niet goed in het doen van power naps.. en ik denk steeds: shit ik wil echt uitgerust zijn voor straks want dan begint het pas echt. (Nu 37+1). Als iemand iets heeft uitgevonden voor beter slapen, please let me know!
4 maanden geleden
Reactie op Jyttie
Ik heb soms dat ik om 3 wakker word, en gewoon niet meer kan slapen tot 6. ...
Aan toe geven dat het zo is 😅
Ik ga echt m’n bed uit want ik word dan ook woest in bed, heb t vaak ook 100 graden en alles doet zeer.
Zou niet weten hoe ik mezelf langer in slaap kan houden, wakker is wakker 🤷🏼♀️
4 maanden geleden
Reactie op Jyttie
Wat bij mij soms werkt is een audioboek of meditatie opzetten terwijl ik in bed lig. En voor dutjes gewoon op bed gaan liggen, ook als je niet in slaap valt helpt rusten wel wat & soms val ik dan toch in slaap en is een 30 of 60min power nap echt net wat ik nodig heb om de dag weer door te komen.
4 maanden geleden
Reactie op Jyttie
Ik heb en had dit ook en herken me heel erg in wat je wenst wat betreft uitgerust te zijn voor de geboorte. Ik ben nu een paar weken slecht slapen verder en ben inmiddels best gewend eraan geraakt. Soms overdag een slaapje en voor de rest toegeven aan de vermoeidheid (hele dag op de bank/bed). Niet leuk, maar er zit niks anders op. En ik denk maar zo: als je echt uitgerust bent en moeder wordt dan is dat uitgeruste ook binnen mum van tijd weg. Dus het is ook maar een illusie dat je helemaal uitgerust moet zijn voor de bevalling, al is het wel handig om voldoende energie te hebben natuurlijk. Als ik wakker lig dan ga ik of uit bed of een meditatie doen. Ik ging laatst uit bed en had toen 4 boterhammen gegeten. Daarna was ik moe van het eten en viel ik weer in slaap 🤪 wellicht helpt dat?
4 maanden geleden
Reactie op fritzje
Nou, ik denk dat ik zojuist mijn slijmprop ben verloren. Ik zal jullie de f ...
Afgelopen maandag avond verloren en gisteren begin van de middag bevallen ☺️. Bij m’n dochter zat er overigens wel 2 of 3 dagen tussen en ben ik nog tussendoor gestript.