Ik wil er zo graag NIET over zeuren maar hoe moe ik ‘s avonds ook ben, ik zie zo op tegen die nachten…
Gewoon geen houding kunnen vinden of maar voor korte duur. Alles voelt vervelend en doet na een tijdje zeer!
100x wakker worden en rond 5 uur is het gewoon klaar, dan lukt niks meer… en dan het idee dat dit de komende weken alleen maar erger gaat worden 🫣😢
Sorry hoor, even klagen en ik ben vast niet de enige… 😅
Tis hier weer extreem, dat niet slapen. Heb tot nu denk ik een klein uurtje ergens tussendoor ‘geslapen’ maar voor m’n gevoel eigenlijk nog helemaal niet 🤬
Pfff nou hier ook weer even gefrustreerd hoor. Al het gerommel van gister niet doorgezet en toch weer kei weinig geslapen 🥴 je kan me echt opvegen nu.
Hopelijk straks een dutje als opa en oma komen oppassen.
Ik was vannacht zo klaar met dat telkens opnieuw moeten positioneren op m’n zij met voedingskussen onder de deken (voedingskussen niet helemaal meer vol met van die bolletjes dus moet telkens al die bolletjes naar beneden doen voor het lekker ligt). Heb uit protest op m’n rug geslapen en jullie raden het al: hernia 😵💫. En dan als kers op de taart was de omeprazol op vannacht. Wat is zwanger zijn toch een feestje.
Ik heb uiteindelijk over de hele nacht verdeeld 2 uur geslapen. Moet nu haasten want om 10 uur musical van m’n nichtje. Crisissssss hoe overleef ik vandaag
Ooo deze nacht ook weer… ik heb zoveel harde buiken dat m’n rug en buik gewoon verzuurd voelen inmiddels!
Dus, ben maar weer m’n bed uit en m’n broodje ligt te ontdooien 🤦🏼♀️
Vannacht hier ook ee nachtdienst gehad...vanaf 3 uur tot 7 u, toen maar weer naar bed gegaan. Eerste deel heb ik nog wel in bed gelegen pas toen ik merkte dat slapen niet meer ging heb ik opzetje gemaakt voor geboortekaartje en toen maar uit bed gegaan en vroeg ontbijt, kat eten gegeven en toen maar weer terug. Gelukkig nog wel bijna 4 uur kunnen slapen
Heerlijk die nachtelijke onderbrekingen. Ik had gehoopt nog even bij te kun ...
Pfff echt he… m’n lijf voelt ook zo zwaar. Heb echt moeten huilen vannacht omdat ik zo nodig moest plassen maar ik me gewoon nauwelijks omgedraaid kreeg 😭
Pfff echt he… m’n lijf voelt ook zo zwaar. Heb echt moeten huilen vannacht ...
Vreselijk he. Ik verga idd ook van de pijn om me even om te draaien. Soms denk ik ga wel niet naar de wc, maar dat lukt ook max 15 minuten 😅
1 troost. Het einde is in zicht. 💪