455 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

Vreselijk he. Ik verga idd ook van de pijn om me even om te draaien. Soms d ...
Haha ja en dan kwel je jezelf eigenlijk nog meer. Die buik is gewoon zo zwaar 🫣 Het einde is idd wel in zicht 🙏🏼

4 maanden geleden

Het is nog ‘vroeg’, maar ik heb nog geen oog dichtgedaan. Dit gaat een lange nacht worden…. 🥴

4 maanden geleden

Reactie op fritzje

Het is nog ‘vroeg’, maar ik heb nog geen oog dichtgedaan. Dit gaat een lang ...
Ik lig ook nog wakker… pfff

4 maanden geleden

Reactie op Tasha den Hartog

Ik lig ook nog wakker… pfff
🥺

4 maanden geleden

Reactie op fritzje

🥺
Ben maar naar beneden gegaan. Even serietje op met een ijsje. Hoop niet dat die kleine zich gaat melden want wil eerst even bijslapen overdag haha

4 maanden geleden

Ja hier ook weer een fantastische nacht…. Ontzettend moe, maar niet kunnen slapen

4 maanden geleden

Reactie op Naomi4650

Ja hier ook weer een fantastische nacht…. Ontzettend moe, maar niet kunnen ...
Hier ook alweer vanaf kwart voor 1 wakker. 😅

4 maanden geleden

Het is wat. . moet trouwens ook niet op buienradar kijken , dan word ik ook depressief(voor mijn nachtrust) Of ik hoop dat hij zich meld tussen vrijdag en zaterdag. Maar met 2 dagen en 28 graden weet ik nu al dat het helse nachten gaan zijn

4 maanden geleden

Ik denk, nou ik weet wel zeker de m’n vliezen zijn gebroken 🫣 en moe dat ik ben. Ergens sta ik te springen, maar ik heb amper een oog dichtgedaan dus ik hoooooop dat ik nog een paar uurtjes kan meepakken. Alleen ik zit vol adrenaline 😂

4 maanden geleden

Reactie op fritzje

Ik denk, nou ik weet wel zeker de m’n vliezen zijn gebroken 🫣 en moe dat i ...
Oeh succes. Hopelijk zet het dan snel door. Wel balen dat je niet/weinig hebt geslapen. Hier al vanaf 00:45 wakker en moet me zo melden voor een geplande keizersnede 😅. Ik had gehoopt op een goede nachtrust maar helaas. Baby dacht doe lekker druk.

4 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

Oeh succes. Hopelijk zet het dan snel door. Wel balen dat je niet/weinig he ...
Wat spannend!! Heel veel succes, je kan dit. Wel balen van je nacht, de baby’s stellen ons nu al op de proef 😂. Mijn vriend ligt alweer lekker te snurken, ik gun het hem maar ergens ben ik erg jaloers haha

4 maanden geleden

Reactie op fritzje

Wat spannend!! Heel veel succes, je kan dit. Wel balen van je nacht, de bab ...
Dankjewel. Gaat vast goedkomen. Wij oefenen vast voor alle nachtvoedingen. En ja dat jaloerse herken ik wel. Mijn man lag ook de hele nacht lekker door te slapen. 😅

4 maanden geleden

Succes lieve meiden!!

4 maanden geleden

Vannacht zo een nare kramp in mijn kuit gehad, kon wel gillen, toch maar niet gedaan. Voel het gewoon nog steeds, echt irritant.

4 maanden geleden

Gisternacht wakker gelegen met voorweeën. Gisteravond op tijd naar bed. Goed geslapen tot 0400. Zoontje riep ons, hij wilde bij ons in het grote bed. Bij knuffelen en zeggen dat hij nog even in zijn eigen bedje moest blijven liggen voelde hij wel heel warm aan. Gemeten en koorts. Word een lange dag vandaag met veel beeldbuis en hopelijk kan ik ondertussen ook even ogen dicht doen.

4 maanden geleden

Reactie op SamenDrie

Vannacht zo een nare kramp in mijn kuit gehad, kon wel gillen, toch maar ni ...
Magnesium werkt hiet perfect daar tegen! Had er ook heel veel last van. Maar sinds ik dat neem is het echt minder geworden.

4 maanden geleden

Reactie op Emsy13

Magnesium werkt hiet perfect daar tegen! Had er ook heel veel last van. Maa ...
Oh jaaaa! Wat goed, ik heb magnesiumvlokken en olie, ik ga zo een voetenbadje nemen en smeren. Dank je wel!!

4 maanden geleden

Reactie op SamenDrie

Oh jaaaa! Wat goed, ik heb magnesiumvlokken en olie, ik ga zo een voetenbad ...
Evt ook vitaminen waar magnesium in verwerkt zit wil goed helpen. Ik merk het snachts vaak direct als ik mijn nacht vitaminen van Vita kruid ben vergeten. Daar zit magnesium ook in. En dan dus vaak kramp als ik het toch ben vergeten.

4 maanden geleden

Reactie op SamenDrie

Oh jaaaa! Wat goed, ik heb magnesiumvlokken en olie, ik ga zo een voetenbad ...
En wellicht even laten kijken naar je ijzer? Sinds ik 2x per week ijzer slik op aanraden van de verloskundige omdat ik daar een tekort in had heb ik ook geen krampen meer.

4 maanden geleden

De hele zwangerschap ging het goed met slapen, behalve wat vaker plassen sliep ik hele nachten door. Nu 38 + 4 en tweede nacht klaar wakker en niet weten wat je met jezelf aan moet? 🥲