455 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Rooss97
De hele zwangerschap ging het goed met slapen, behalve wat vaker plassen sl ...
Bij mij ging slapen ook redelijk goed, maar nu ook al twee nachten de halve nacht wakker 🙈
Probeer het maar gewoon te accepteren ... ben nu 40+6, dus nog max een weekje zoiets. Hopelijk is het slecht slapen tijdelijk 😅
4 maanden geleden
Ik had zoooo gehoopt op nog 1 heerlijk nachtje goed slapen 🫣
Zondag krijg ik een ballonetje dus gok dat ik daar morgennacht wel onrustig van slaap en daarna sta je natuurlijk sowieso in een hele andere modus..
Maar helaas, dus half 5 en ik zit in de kamer met maagzuur (waarom? want daar heb ik helemaal geen last meer van gehad sinds ik 40mg omeprazol slik?) en ik heb onwijze honger 😓
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik had zoooo gehoopt op nog 1 heerlijk nachtje goed slapen 🫣
Zondag krijg ...
Ik wilde net een soort gelijk berichtje typen hier. Ik mocht vanavond na het plaatsen van de ballonkatheter naar huis “zodat ik nog even een goede nachtrust kon pakken” nou, welgeteld 2 uurtjes geslapen 😩 straks om 6 uur alweer melden…
4 maanden geleden
Reactie op AnoniemLwd
Ik wilde net een soort gelijk berichtje typen hier. Ik mocht vanavond na he ...
Haha Jaa ik snapte die dus ook niet helemaal. Ik moet ook na m’n ballonetje naar huis maar idd wel om 6 uur weer in het zkh zijn, alsof je in die tussentijd niet enorm aanstaat op alles wat je voelt en wat er door je gedachte gaat!
Hoe ging het plaatsen van het ballonetje? Viel het tegen? (Je hoeft me niet te sparen hoor, weet liever hoe het echt is 😅)
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Haha Jaa ik snapte die dus ook niet helemaal. Ik moet ook na m’n ballonetje ...
Haha ja zo plannen ze het meestal in volgens mij! Dat schijnt het meest gunstig te zijn maar waarom precies geen idee… Voelt voor ons niet erg gunstig 🤔😂
Ik vond het toucheren en strippen (had ineens al een cm ontsluiting) wel pijnlijker dan ik had verwacht. Het daadwerkelijk inbrengen van de ballon met de eendenbek vond ik dan weer meevallen, eerder onprettig dan echt pijnlijk. Toen ze de ballon vulden vond ik dat wel weer wat pijnlijk. Mijn lichaam reageerde gelijk erna al met best heftige krampen die tot een uur of 2 vannacht hebben aangehouden. Al met al heb ik het persoonlijk wel onderschat ik vind het geen fijne ervaring maar het is wel te doen! Zo veel mogelijk ontspannen blijven. Ik heb van vele anderen gehoord dat ze het totaal niet vervelend vinden dus het is heel verschillend denk ik
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Haha Jaa ik snapte die dus ook niet helemaal. Ik moet ook na m’n ballonetje ...
Ik heb dit bij m’n vorige bevalling ook gehad. Nacht voor het plaatsen ontzettend slecht geslapen van de spanning. Overdag ook geen middagdutje kunnen doen. ‘‘s avonds een ballonnetje gekregen (niks van gemerkt met plaatsen🥳 had wel al 2cm wellicht scheelt dat) om vervolgens na het plaatsen weeën te krijgen die zo heftig werden dat ik daar weer niet van kon slapen en dus midden in de nacht terug naar het ziekenhuis kon.
Kortom 2 nachten niet geslapen en dan je bevalling in gaan is geen aanrader😅
Dus begrijp de keuze om het ballonnetje aan het einde van de dag pas de plaatsen en iemand dan naar huis te sturen ook totaal niet😅
4 maanden geleden
Pfffff hopelijk dat het komende nacht afkoelt, maar vermoed het niet. Wat een hitte om in te moeten liggen. Alles doet me zeer😩
4 maanden geleden
Reactie op AnoniemLwd
Haha ja zo plannen ze het meestal in volgens mij! Dat schijnt het meest gun ...
Ik vond de poging tot strippen gisteren ook niet zo grappig inderdaad… had ik al wel verwacht omdat ik al heel wat polonaises gehad heb daar bij die baarmoedermond en vond het steeds vreselijk. Dus zal morgen wel weer huilen worden 😅
Ik ben heel benieuwd naar je verdere verloop… 🤍
4 maanden geleden
Reactie op jennifervs
Ik heb dit bij m’n vorige bevalling ook gehad. Nacht voor het plaatsen ontz ...
Ik krijg m’n ballonetje om 10 uur ‘s ochtends en dan 6 uur ‘s ochtends de volgende dag weer melden 🤷🏼♀️
Gek dat alles zo verschillend is he!
Goed te horen dat jij op zich een positieve ervaring hebt gehad! Op het niet slapen na haha
3 maanden geleden
Zie nu al extreem er tegen op om straks naar bed te gaan. Is hier in huis 30 graden en het koelt niks af😩
3 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Zie nu al extreem er tegen op om straks naar bed te gaan. Is hier in huis 3 ...
Alles even tegenover elkaar openzetten werkt niet? Dat het even goed doortocht?
Zou hier gaan regenen, maar geen wolkje te zien.
3 maanden geleden
Reactie op Janneke12-21
Alles even tegenover elkaar openzetten werkt niet? Dat het even goed doorto ...
Als er geen wind is niet nee hahah.