455 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Mom|Dad
En ik heb dus ook sinds kort krampachtige vingers en tenen, door de vocht. ...
Dit begon bij mij 2 weken geleden ongeveer maar dit wordt letterlijk elke ochtend erger. Op het begin had ik dit een uurtje of zo, en als ik dan aan de gang ging was het over. Maar nu duurt het elke dag langer voor het een beetje wegtrekt en voelt het ook heftiger. Ik denk dat ik gewoon zwangerschaps-CPT heb of zo. Maar goed. Nog maar eventjes 🤭
5 maanden geleden
Reactie op WeS187
Dit begon bij mij 2 weken geleden ongeveer maar dit wordt letterlijk elke o ...
Ach wat vervelend zeg, wat doe jij er nu tegen? En zie je ook bij jou dat je vocht vast houdt? Bij mij zie je het alleen in de nacht en dat trekt in de loop van de ochtend wel weg.
5 maanden geleden
Ja heerlijk die nachten! Elke 2 a 3 uur wakker (of plassen, ruzie met me kussen of gewoon naar het plafond staren). Ik ben dan wel om 6uur klaarwakker ipv 5uur.
5 maanden geleden
Reactie op hjans96
En het erge is nog met al deze klachten, straks kan je herstellen na je bev ...
Haha nou ik moet zeggen dat ik dit bij de eerste zwangerschap ook dacht, maar ik ben na de bevalling geen seconde meer zo moe geweest als tijdens de zwangerschap! Fingers crossed dat dat dit keer ook weer zo gaaf zijn, maar er is hoop dus 😂🤞
5 maanden geleden
Ohh zien jullie er ook zo erg tegenop om naar bed te gaan.. vreselijk😔😔 al 4 nachten maar 2/ 3 uurtjes geslapen ( val pas om 04.00 u in slaap)
Oja klein tipje wat voor sommigen van jullie misschien nog kan helpen; van die strakke kousen aan.. ik heb ze in m'n 1e zwangerschap volgens mij bij Hema gekocht. Echt soort van steunkousen. Dat nam tot een week geleden nog wel wat onrust weg! En helpt tegen vocht..
Maar helaas helpt me dat nu niks meer.
Veel succes allemaal weer vannacht en slaap lekker hopelijk 🥲😅🤞🍀
5 maanden geleden
2,5 uur geslapen toen wakker en nog 2 uur.. hoeveel hebben jullie gehaald vannacht? 😅