455 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Mom|Dad

Oh ik voel je zo.... heb je al zo'n voedingskussen? Die van doomoo heb ik e ...
En ik heb dus ook sinds kort krampachtige vingers en tenen, door de vocht. Overdag geen last van, heel raar 🤣

5 maanden geleden

Reactie op Mom|Dad

En ik heb dus ook sinds kort krampachtige vingers en tenen, door de vocht. ...
Dit begon bij mij 2 weken geleden ongeveer maar dit wordt letterlijk elke ochtend erger. Op het begin had ik dit een uurtje of zo, en als ik dan aan de gang ging was het over. Maar nu duurt het elke dag langer voor het een beetje wegtrekt en voelt het ook heftiger. Ik denk dat ik gewoon zwangerschaps-CPT heb of zo. Maar goed. Nog maar eventjes 🤭

5 maanden geleden

Reactie op WeS187

Dit begon bij mij 2 weken geleden ongeveer maar dit wordt letterlijk elke o ...
Ach wat vervelend zeg, wat doe jij er nu tegen? En zie je ook bij jou dat je vocht vast houdt? Bij mij zie je het alleen in de nacht en dat trekt in de loop van de ochtend wel weg.

5 maanden geleden

Jaa hier niet zo word er gek van snachts. Heb er nog 2 kids lopen en dat maakt het nog pittiger van

5 maanden geleden

Ik slik vanwege heeeeeel veeeeel jeuk nu paracetamol in de nacht en dat verdiept de slaap iets :)

5 maanden geleden

Wat fijn (en voor iedereen ook heel vervelend) om te lezen dat we allemaal rond 5 uur wakker liggen 😅 Zelf wordt ik vooral wakker omdat ik last heb van mijn rug. Wel pittig om te beseffen dat het dan nog 6 weken zo kan doorgaan 🙈😿

5 maanden geleden

Reactie op Irissse

Wat fijn (en voor iedereen ook heel vervelend) om te lezen dat we allemaal ...
Of 8 😂

5 maanden geleden

En het erge is nog met al deze klachten, straks kan je herstellen na je bevalling maar het echte werk begint dan pas 😝😝

5 maanden geleden

Ja heerlijk die nachten! Elke 2 a 3 uur wakker (of plassen, ruzie met me kussen of gewoon naar het plafond staren). Ik ben dan wel om 6uur klaarwakker ipv 5uur.

5 maanden geleden

Reactie op Mom|Dad

Oh ik voel je zo.... heb je al zo'n voedingskussen? Die van doomoo heb ik e ...
Ja ik slaap wel met een voedingskussen en scheelt wel wat voor de houding maar het houdt niet over, zeg maar 😜

5 maanden geleden

Reactie op kinderwens1995

Pfoe ja herkenbaar van die houdingen.. ik probeer nu veel uit handen te gev ...
Nog even geduld 😇

5 maanden geleden

Reactie op hjans96

En het erge is nog met al deze klachten, straks kan je herstellen na je bev ...
Ja 🫣

5 maanden geleden

Reactie op hjans96

En het erge is nog met al deze klachten, straks kan je herstellen na je bev ...
Haha nou ik moet zeggen dat ik dit bij de eerste zwangerschap ook dacht, maar ik ben na de bevalling geen seconde meer zo moe geweest als tijdens de zwangerschap! Fingers crossed dat dat dit keer ook weer zo gaaf zijn, maar er is hoop dus 😂🤞

5 maanden geleden

Het is weer bijna bedtijd girls 😜 Bereid je voor: https://www.instagram.com/reel/C6CYxXLJw6q/?igsh=MXZqeWNwcGdqeWl4Yw==

5 maanden geleden

😂 Slaap lekker allemaal.

5 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

😂 Slaap lekker allemaal.
We gaan er weer voor. Nieuwe ronde, nieuwe kansen 😅

5 maanden geleden

Ohh zien jullie er ook zo erg tegenop om naar bed te gaan.. vreselijk😔😔 al 4 nachten maar 2/ 3 uurtjes geslapen ( val pas om 04.00 u in slaap) Oja klein tipje wat voor sommigen van jullie misschien nog kan helpen; van die strakke kousen aan.. ik heb ze in m'n 1e zwangerschap volgens mij bij Hema gekocht. Echt soort van steunkousen. Dat nam tot een week geleden nog wel wat onrust weg! En helpt tegen vocht.. Maar helaas helpt me dat nu niks meer. Veel succes allemaal weer vannacht en slaap lekker hopelijk 🥲😅🤞🍀

5 maanden geleden

Pff ja vreselijk he. Ik val gelukkig wel in slaap maar word om het minste of geringste wakker! Oordoppen gebruiken helpt wel iets maar heb erg last van brandend maagzuur. Ook krijg ik honger na een tijdje wakker zijn, ellende 😅

5 maanden geleden

Pff same here… word al wekenlang rond 3u s nachts wakker en het duurt vaak 3u om weer in slaap te vallen, maar daarna gaat de wekker weer over een uur… ik lig nu ook weer wakker 😅

5 maanden geleden

2,5 uur geslapen toen wakker en nog 2 uur.. hoeveel hebben jullie gehaald vannacht? 😅