455 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Zomer21
Het ligt er denk ik aan wat ze geven en hoe. Ik heb tijdens het 2e trimeste ...
Ik slik me idd ook een ongeluk aan medicatie tegen de misselijkheid, met zo’n gele sticker mbt autorijden… nou merk daar de afgelopen 6 maanden dat ik het slik niks van 🤷🏼♀️
5 maanden geleden
Voor mij helpt het soms om paracetamol in te nemen als ik niet kan slapen. Lig daarna toch net iets lekkerder/rustiger en slaap beter door.
5 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik slik me idd ook een ongeluk aan medicatie tegen de misselijkheid, met zo ...
Helaas 😅😅 ik ben inmiddels gelukkig niet misselijk en sowieso geen HG gehad zoals jij, dus kreeg het advies nu enkel om wat beter te slapen. Maar nu een paar dagen geprobeerd en gezien het niet echt iets lijkt te doen stop ik dus maar weer.
Hopelijk helpt het jou iig wel tegen de misselijkheid 🤞
5 maanden geleden
Reactie op Zomer21
Helaas 😅😅 ik ben inmiddels gelukkig niet misselijk en sowieso geen HG geh ...
Het helpt wel wat hoor maar blijf evengoed misselijk en het wordt helaas weer erger. Maarja, niks aan te doen! Einddatum komt in zicht en zodra de placenta eruit is, schijnt alles over te zijn.
5 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Het helpt wel wat hoor maar blijf evengoed misselijk en het wordt helaas we ...
Wat pittig zeg dat je er nog steeds last van blijft houden, bij mij ist gelukkig met 25 weken gestopt net als bij mijn eerste. Hopelijk wordt het niet veel erger meer! En idd wat ik heb gehoord is ook zodra de bevalling voorbij is is de misselijkheid ook weg…
5 maanden geleden
Reactie op Marcilio
Wat pittig zeg dat je er nog steeds last van blijft houden, bij mij ist gel ...
Ja, ik kan redelijk gewoon functioneren maar de misselijkheid is altijd aanwezig. Maar tis niet meer zoals de periode 20-30 keer per dag overgeven en halfdood op de bank liggen enzo en hoop ook zeeeeeker niet dat het zo erg terugkomt 🫣
5 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Het helpt wel wat hoor maar blijf evengoed misselijk en het wordt helaas we ...
Pfoee nou gelukkig komt het einde van de HG langzaam in zicht!!
Ik ben mijn eerste zwangerschap dus ook tot het eind misselijk gebleven (dit keer niet), maar het gekke was dat ik daarna dus misselijk bleef als ik honger had. En dat was door nachtelijke borstvoeding dus echt nog meer dan een jaar lang zo 😅 echt heel lang na de bevalling snachts blijven eten. Vond dat zo vreemd, omdat niemand het daar ooit over heeft.
Maar het brakke gevoel wat ik had tijdens de zwangerschap en andere vervelende kwaaltjes waren wel echt direct weg. Dus voelde me overdag echt weer zoveel beter en blijer 🤗
5 maanden geleden
Reactie op Zomer21
Pfoee nou gelukkig komt het einde van de HG langzaam in zicht!!
Ik ben mijn ...
Ja, ik heb wel gelezen dat er inderdaad uitzonderingen zijn wat betreft die misselijkheid. Ik hoop hard dat ik daar niet bij hoor 😅
Wat akelig dat je dat nog zolang gehad hebt!!
5 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ja, ik heb wel gelezen dat er inderdaad uitzonderingen zijn wat betreft die ...
Jaa wel heel irritant, maar invergeleken met zwanger zijn vond ik dat wel veel beter te doen hoor. Hielp natuurlijk ook dat het dan met eten wel weer weg ging en ik niet de hele dag zo'n brak gevoel hield. En nu dus een wonder, sinds een paar weken heb ik dus geen misselijkheid meer, ook niet als ik honger heb 😂 het vrouwenlichaam is echt een misterie. Ben benieuwd hoe het straks na de bevalling is en of het met borstvoeding bij mij weer terug komt.
Maar geen zorgen dus, het is sowieso een verbetering van het zwanger zijn 😋
5 maanden geleden
Reactie op Hummusdip
Wakker geschrokken door een enorm nare droom over de baby. Ookal is het nie ...
Ik heb ook altijd zulke levensechte rare dromen tijdens de zwangerschap je word er bang van
5 maanden geleden
Reactie op Wallflower
Ik heb ook altijd zulke levensechte rare dromen tijdens de zwangerschap je ...
Echt hè, ik heb tot een aantal weken terug echt elke nacht afschuwelijke nachtmerries gehad. Nu zijn het vooral vage dromen… slaap niet meer lang genoeg voor een echte nachtmerrie, denk ik 😜😜😜