455 Reacties

5 maanden geleden

Hoi! Ik weet niet of de tip al gegeven is maar ik neem iedere avond 2 pillen Magnesium tauraat en merk in de nacht echt wezenlijk verschil met als ik ze een keer vergeten ben! Daarnaast ben ik overgestapt op Omeprazol tegen het maagzuur, werkt ook zoveel beter dan de standaard maagzuurremmers! Dacht ik deel het toch even hier, wie weet heeft iemand er wat aan :)

5 maanden geleden

Reactie op IvyBeau

Hoi! Ik weet niet of de tip al gegeven is maar ik neem iedere avond 2 pille ...
Ik ben wel benieuwd naar die magnesium! Hoelang nam je het voor het werkte? Omeprasol mag idd gewoon! Helaas hier werkt het niet en heb de huisarts gebeld. Ik krijg nu pantoprazol 40 mg en zelfs dat red ik net🙃 maar hier is het vooral het mega dorst hebben en vele drinken snachts en daardoor om het uur of 2 naar de wc🤭

5 maanden geleden

Reactie op coco1109

Ik ben wel benieuwd naar die magnesium! Hoelang nam je het voor het werkte? ...
Volgens mij werkte de magnesium toen meteen, ik nam het ook vanwege de kuitkramp en daarvoor werkt het ook maar ik slaap er ook zoveel beter door. Had eerst Vitakruid en nu Holland&Barrett (tip; nu 1+1) en merk daarin geen verschil onderling. Wat jammer dat zelfs Pantoprazol 40mg niet werkt voor jou. En lastig kiezen tussen mega dorst of telkens eruit om te plassen 😅

5 maanden geleden

Pff het is weer zo ver…. Team No sleep

5 maanden geleden

Reactie op x-demamavan-x

Hier ook…

5 maanden geleden

Reactie op FleurS33

Hier ook…
Ik lig ook alweer bijna een uur wakker. 😅

5 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

Ik lig ook alweer bijna een uur wakker. 😅
Hier ook wakker sinds half 2. Over twee uurtjes de wekker en dan moet ik weer aan het werk (kleuterjuf). Vraag me niet hoe ik de dag ga doorkomen…

5 maanden geleden

Oh bahhhh meiden wat een verschrikking! Ik heb voor het eerst sinds weken een hele nacht geslapen! Althans, heb ieder uur gezien met plassen en draaien want ja, dat draaien gaat gewoon niet zonder wakker te worden. Maar kon in elk geval gewoon weer gemakkelijk in slaap vallen! Zo blij mee :)

5 maanden geleden

Reactie op melis-19

Hier ook wakker sinds half 2. Over twee uurtjes de wekker en dan moet ik we ...
Oh jeetje, dat je dat nog trekt joh 🫣

5 maanden geleden

Reactie op melis-19

Hier ook wakker sinds half 2. Over twee uurtjes de wekker en dan moet ik we ...
Ik ben leidster bij KDV maar ben met een paar uurtjes boventallig al gesloopt!! Ben blij dat ik na volgende week met verlof ben 😅

5 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Oh jeetje, dat je dat nog trekt joh 🫣
Ja, dat gaat ook steeds minder goed moet ik zeggen. Nog twee weken tot m’n verlof…

5 maanden geleden

Reactie op melis-19

Ja, dat gaat ook steeds minder goed moet ik zeggen. Nog twee weken tot m’n ...
Kan ik me voorstellen! Fysiek en mentaal is het normaal gesproken al zwaar maar dat is nu helemaal next leven en dan nog die walgelijke nachten……

5 maanden geleden

Reactie op FleurS33

Hier ook…
Ik heb van 4 tot 6 geslapen en van 6 tot 7… pfff

5 maanden geleden

Reactie op x-demamavan-x

Hier was t ook feest vanaf een uur of vier 🙄 uiteindelijk maar op de bank gaan liggen

5 maanden geleden

Nu al bijna uur wakker na een nachtelijke plaspauze. Zit te overwegen om gewoon uit bed te gaan en de laatste babywas te strijken. Dan maar en powernap vanmiddag

5 maanden geleden

Ik dacht dat het met mijn kamille thee wat beter was.... ja dat was het een week... afgelopen nacht zo misselijk geweest en amper geslapen. Hopelijk blijft het bij 1 nacht

5 maanden geleden

Ik heb zoveel last van bekkeninstabiliteit dat ik blij moet zijn als ik een halve nacht slaap + tig keer moeten plassen en dan vanwege pijn en stijfheid moeilijk uit bed kunnen komen en de wc te bereiken. Ik heb een energie leven van niks.

5 maanden geleden

Nou ik heb ook weer een barre nacht gehad. Om 1 uur klaar wakker tot 5 uur. Daarna geslapen met terugkomende nachtmerries en lichamelijk ongemak 😂 tel de dagen af

5 maanden geleden

Echt vreselijk hè meiden… ik moet zeggen dat ik hier soms een iets betere nacht tussendoor heb, afgelopen week. Wel elk uur wakker ivm plassen of pijn maar daarna wel gewoon weer verder kunnen slapen. Als ik dan af en toe zo’n nacht heb, trek ik in elk geval een beetje bij 🫣

5 maanden geleden

En daar gaan we weer…. Lig er al een tijd in… maar nog geen oog dicht gedaan….😨 Ben helemaal op🥲