14 Reacties

3 maanden geleden

Hallo, dat hadden wij hier ook rond de 4 weken. We denken dat het de eerste sprong was want sinds vandaag ..bijna 5 weken is het ineen keer weer 3 uur en is hij veel meer tevreden (minder huilen). Kijkt ook veel meer om zich heen naar alles en begint meer te lachen etc.

3 maanden geleden

Ik heb het nu de 2e week al. Mijn kraamzorg zei dat het prima was om hem dan wat meer te volgen. Zolang hij lijkt nodig te hebben. Kan goed zijn door de warmte..

3 maanden geleden

Die van mij ook sinds een paar dagen, soms al na 1 a 1,5 uur 馃槄 hij is nu 2,5 week oud

3 maanden geleden

Is misschien ophogen van de fles dan een idee? Misschien zit hij/zij net in een groeispurt dan hebben ze ook opeens meer voeding nodig

3 maanden geleden

Reactie op SilvanaBobMilouNoah

Is misschien ophogen van de fles dan een idee? Misschien zit hij/zij net in ...
We zijn net opgehoogd afgelopen week, hij krijgt 90cc en deze drinkt die ook altijd nog niet leeg

3 maanden geleden

Reactie op Lau123!

We zijn net opgehoogd afgelopen week, hij krijgt 90cc en deze drinkt die oo ...
Nee dan zal dat geen oplossing zijn. Sprongetje misschien..

3 maanden geleden

Ons zoontje is 4 weken en zit nu al 1,5 week op 90cc. Ook sinds bijna een week op extra voeding voor de kleine ivm ook on de 2 uur komen. Consultatiebureau gebeld daarvoor. Hij is met 38 wkn geboren.

3 maanden geleden

Bij ons nu ook meer kan komen door de warmte

3 maanden geleden

Ons zoontje is morgen 6 weken maar had dit de afgelopen dagen ook. Normaal komt die om de 4 uur en nu om de 3 uur. Denk idd het warme weer want vandaag was het weer 4 uur

3 maanden geleden

Denk door het warme weer, heeft mijn dochter ook

3 maanden geleden

Wij hebben het tijdens de warme dagen en vaak zo rond een uur of 18-19 uur dat hij bijna continu wil (clusteren)

3 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Die van mij ook sinds een paar dagen, soms al na 1 a 1,5 uur 馃槄 hij is nu 2 ...
Oohh wow! Dat zijn dan korte nachten als die al om de 1 a 1,5 uur komt. Geef je dan wel elke keer de zelfde hoeveelheid voeding? Of geef je ook minder?

3 maanden geleden

Reactie op Lau123!

Oohh wow! Dat zijn dan korte nachten als die al om de 1 a 1,5 uur komt. Gee ...
Snachts is het minder gelukkig, dan komt hij na meestal drie uur. Dus ik denk dat het overdag ook voor een groot deel troost/geborgenheid is. Ik geef er maar aan toe. Ik geef bv dus ik heb geen idee hoe veel hij exact binnen krijgt. Hij groeit goed in ieder geval 馃槄