10 Reacties
één maand geleden
Oh ik vind de draagzak niet dusdanig intiem dat alleen mijn man en ik ermee rond mogen lopen.
Mijn zus gaat binnenkort ook oppassen (heeft een zoontje van 5 en een zoontje van 1,5 en daar komt onze baby dus bij) en zij moet dan met de jongste in de buggy de oudste naar school brengen.
Ik geef haar de draagzak mee zodat ze onze baby erin kan doen en we geen duo-wagen hoeven aan te schaffen.
Ik heb haar jongens ook altijd in de draagzak gehad.
Voor wat betreft het struikelen, daar zou ik wel een probleem mee hebben.
En dat mag je, vind ik, best uitspreken.
Ik laat geregeld onze hond uit met de kinderwagen, en dat is gewoon prima te doen.
één maand geleden
Ik snap je wel... ik draag ook alleen mn baby of mn man... omdat dit eenmaal zo loopt maar ik gaf bij mn 1e dochter ook geen draagzak mee. Dus gewoon kinderwagen. Dan is die keus er ook gewoon niet...
Maar als er indd andere situatie word geschetst, dat je al aantal kids hebt rondlopen dan kan k de handigheid van zo'n draagzak wel begrijpen...
één maand geleden
Ik zou meer een probleem hebben met dat struikelen.. kinderwagen en hond en opa of oma werkt hier altijd prima.
één maand geleden
Het struikelen begrijp ik maar het intieme niet zo. Ik zie geen verschil tussen beethouden tijdens het flesje of boeren en de draagzak.
één maand geleden
Ik denk dat het niet zozeer uitmaakt wat anderen vinden. Jij wil het niet, dus het moet niet gebeuren. De vraag is hoe leg je dat uit. Wij doen meestal hier dat we de lastige gesprekken met onze ouders zelf doen. Dus je vriend zou dit kunnen zeggen. Je kunt ook eerst vragen waarom ze de draagzak wil. Is het vanwege de hond? Koop zo'n riem voor om haar heup dan kan ze met de wagen. Is het omdat ze het knus vind? Leg uit dat zo'n zak best onhandig is en dat je het steeds moeten verstellen niet fijn vind.
één maand geleden
Mijn moeder heeft mijn baby wel eens in de draagzak als ik erbij ben om mij eventjes te ontlasten, daar heb ik geen probleem mee. Het struikelen zou ik wel eng vinden. Misschien kan je gewoon voorzichtig ter sprake brengen dat een draagzak daardoor niet heel geschikt is voor haar? Alhoewel ik denk dat ze echt wel extra voorzichtig is met de baby in de draagzak toch? Zelf ben ik ook een enorme onhandige kluns maar als ik de baby bij de draag ben ik automatisch véél voorzichtiger
één maand geleden
Het stukje intiem ervaar ik zelf niet zo dus daar kan ik niet zoveel over zeggen. Het stuk over struikelen snap ik wel heel goed dat je dat zorgelijk vindt. Maar wat ik me dan wel afvraag is; maak je je daar dan geen zorgen over als ze je kindje gewoon vast heeft?? Want dan kan dat ook gebeuren toch? Ze zal je kindje toch ook veel vasthouden voor boertjes, in slaap sussen, verplaatsen binnenshuis? Of gebeurt het echt alleen tijdens de hond uitlaten.
Ik denk dat het wel belangrijk is dat je dit bespreekt. En niets doen waar jij je niet goed bij voelt
één maand geleden
Ik vind het heerlijk om te zien dat Yinthe in de draagzak bij mijn zwager of schoonzus zit! Dat ze die ook goed genoeg vertrouwd dat ze daar ook lekker dicht tegen aan kan kruipen.
Dus nee intiem is t voor mij niet.
Wat ik wel kan voorstellen is je zorg maar dan zou ik dit bespreken met haar. Wat is de reden dat ze dan is gestruikeld of is gevallen? Is dit vaker daarvoor gebeurd of per stom toeval net toen jij erbij was?
Ik zou die dingen wel bespreken met haar om te kijken en te achterhalen wat er aan de hand is en waar jij tegenaan loopt