18 Reacties
één maand geleden
Hoi,
Ik doe niet altijd een slaapzakje aan, maar als ik het doe dan doe ik alleen haar broekje uit, verder laat ik haar kleren gewoon aan in de slaapzak.
Als ik denk dat het warm is rits ik de mouwen van de slaapzak af.
Lijkt me inderdaad veel werk om steeds aan en uit te kleden!
één maand geleden
Gewoon met kleertjes en al erin leggen! Afhankelijk hoe warm het is doe ik iets uit of voeg ik bijv lakentje toe.
één maand geleden
Reactie op MD999
Hmm hier slaapt ze in de nunki en onder het lakentje van Fedde en Kees. Is ...
Ik heb een love to dream slaapzak. Daar adviseren ze met 20 graden, romper met korte mouwen + langebroek & lange mouwen. Daar overheen heb ik ook nog een lakentje/dekentje.
Ik heb niet het idee dat hij het te warm heeft, anders doe ik uiteraard wat uit.
één maand geleden
Om deze reden heeft onze dochter (9wkn) alleen een wolken romper en broekje aan, als we weggaan een jurkje en legging aan war ik klaar heb liggen maar verder de hele dag in pyjama 😄
één maand geleden
Hier gaat de oudste altijd gewoon met trui of shirt in de slaapzak. Broek en sokken gaan wel uit. De kleine slaapt nog niet in een slaapzak overdag maar dat doe ik denk ik straks op dezelfde manier.
één maand geleden
Slaap gewoon in de kleren. Vaak een rompertje met broekje en vestje en dan doe ik alleen het vestje uit. Of een boxpakje en dan pak ik de slaapzak zonder mouwen. Overigens slaapt ze hier overdag onder dekentjes op andere plekken of in de draagzak, maar zo doe ik het 's nachts.
één maand geleden
Ik geef mijn kindje om de dag schone kleren aan. Verder gewoon met kleren aan in de slaapzak inderdaad en zo min mogelijk omkleden nu ze nog zo klein is. En anders inderdaad alleen broekje aan/uit
één maand geleden
Hier alleen maar comfy kleren waar hij ook mee slaapt. Meestal 1x per dag schone kleren. Mocht het heel erg onder gespuugd zijn een keer vaker. Gaan we bijvoorbeeld dit weekend nergens heen en de zijn nog oke dan een keer minder schone kleren aan. Sowieso na het douchen (2x pw) schone kleren.
Hier slaapt hij in een burrito ( inbakerdoek van meyco) en daar gaat hij met de 'overdag kleren' in.