45 Reacties

18 dagen geleden

Mijn dochter is 4,5 maand en rolt helemaal niet 😂 mijn oudste rolde wel al met 3 maanden. Zal met ieder kindje wel anders zijn

18 dagen geleden

Het zal ongetwijfeld voor elk kindje anders zijn. Die van ons rolde met 17 weken van rug naar buik. Dat vond ie 2 weken geweldig leuk en nu rolt hij helemaal niet meer, waar we ovet heel veel baby's horen dat ze niet te stoppen zijn met rollen 🤷🏻‍♀️ en zo te lezen is die van jullie al lekker in beweging, gewoon lekker op z'n beloop laten gaan of af en toe z'n handje pakken en helpen doorrollen, kijken of hij daarvan een "ah-momentje" krijgt 🙏🏼

18 dagen geleden

Onze zoon van de 26e rolt ook nog niet! Voel hier ook wel een beetje onzekerheid over, maar probeer me toch echt vast te houden aan dat de mééste kinderen met 6 maanden rollen (dus dan nog niet eens alle idd!). Die van ons herkent zn voeten ook nog niet echt 🥲 hij kromt zich wel als een banaan, trappelt veel, kan heel goed zijn handen gebruiken en kletst erop los. Het zal wel loslopen ✨

18 dagen geleden

Niet onzeker worden! Ieder kindje doet het op zijn eigen tempo. Mijn zoontje deed het ook "pas" met 5 maanden.

18 dagen geleden

Hier 4 maanden en rolt van buik naar rug maar andersom ook nog niet hoor. 😆☺️! Komt vanzelf. 🫂

18 dagen geleden

Ooh hier doet ie nog niets hoor 🤣🤣 nu 18 weken. Ligt overigens nooit stil. Dus veel trappelen en als iets buiten z’n bereik ligt denk ie doei dan niet 🤣😜

18 dagen geleden

Hier bijna 5 maanden en rolt ook nog niet. Net als bij jou 1x per ongeluk van buik naar rug gerold.

18 dagen geleden

Mijne is ook 5 maanden bijna en rolt ook nog niet om , elke kind ontwikkelt zich anders

18 dagen geleden

Reactie op First1

Ooh hier doet ie nog niets hoor 🤣🤣 nu 18 weken. Ligt overigens nooit st ...
Heeel herkenbaar dit haha. Hij geeft het dan gewoon op als hij ziet dat hij er niet bij kan 😂 zoontje nu ruim 19 weken

18 dagen geleden

Vanuit mijn werk als kinderfysio kan ik zeggen dat het echt normaal is om nog niet te rollen! Het veel met de benen omhoog bewegen (is training van de buikspieren) en naar de zij rollen zijn het begin van rollen.

18 dagen geleden

Die van mij rolt ook nog niet, beweegt wel veel heen en weer met zijn lichaam naar de zijkanten maar rollen ho maar, voeten omhoog ook allemaal goed maar nog geen rolletje gezien😂

18 dagen geleden

Die van ons rolde met 2,5 maand makkelijk en nu doet hij het bijna nooit meer. Komt vanzelf goed geen zorgen maken 🍀

18 dagen geleden

Mijn dochter is geboren op dezelfde datum als jouw zoontje en rolt ook nog niet om, alleen van haar rug naar haar zij. Niet onzeker worden, komt vanzelf!

18 dagen geleden

Mijne is van 21-7 en rolt ook alleen maar op z’n zij.

18 dagen geleden

Hier ook een zoontje met dezelfde geboorte datum, maar die maakt nog helemaal geen aanstalten 😅 Ook tummy time is verschrikkelijk, dus geen zorgen maken!

18 dagen geleden

Hier een dame van de 10e, dus nu 21 weken. De banaan doet ze soms, en dan boos worden dat ze niet verder komt, maar ze gaat ook nog niet echt naar haar zij en ook de beentjes nog niet helemaal omhoog. Ze trappelt en wiebelt wel zo hard dat ze het voor elkaar krijgt al liggend bijna een 360 rondje te maken 😅 Voeten liggen geregeld de andere kant uit na een tijdje op het kleed. Qua grijpen doet ze ook nog niet zoveel, dus lokken met een speeltje werkt hier ook niet. Wel wil ze heel graag rechtop zitten en trekt zich ook op aan mij handen, en dan heeeel trots kijken 🥰 Maar het rollen komt vast wel een keer 😅

18 dagen geleden

Mijn zoontje is ruim 22 weken, maar rolt ook nog niet echt. Ben ik blij mee, want dan kan hij lekker in z’n Puckababy blijven slapen. Krijgen we alle tijd om af te bouwen 🤭

18 dagen geleden

Mijn zoontje is bijna 5 maanden en rolt helemaal niet op, noch op zij noch op buik. Ik begin wel een beetje ongerust te worden. Hij vindt het prima steeds op z'n rug. We tummy timen wel.. maar wat kan ik nog meer doen. Doen ook omrollen spelletjes.

18 dagen geleden

Mijn dochter is 5 maand en rolt niet

18 dagen geleden

Niet druk maken. Mijn oudste kon het pas met 7 a 8 maanden. Liv is gewoon snel. Die rolt al en kruipt bijna weg. Ze zet de knieën al onder haar benen en duwt haar hoofd helemaal omhoog.