25 Reacties

4 maanden geleden

Ik zou hetzelfde erin staan als jij hoor. Tuurlijk gun je je vent een leuke avond, maar je bent hoogzwanger en dit moeten jullie samen doen. Ik zou me in de steek gelaten voelen als m’n vriend dit zou doen. Hij heeft gelukkig laatst (na een iets te gezellige avond) aangegeven dat dat voorlopig de laatste was. Je zou maar brak/dronken je vrouw moeten bijstaan. Denk goed als je hierover duidelijke afspraken met hem maakt zodat dit niet nog eens voorvalt. Dikke knuffel voor jou vanavond!

4 maanden geleden

Reactie op layla223

Hij is uiteindelijk toch gegaan met de bus en gaat gewoon wat drinken. Wel ...
Fijn dat jullie er voor de komende tijd een goede afspraak over hebben kunnen maken! Hopelijk heb jij ook een fijne avond 😊

4 maanden geleden

Probeer je niet te druk te maken om dit soort dingen. Ergens wat gaan drinken op een half uur afstand is echt geen probleem. Met een taxi is hij zo thuis als het moet. Zo lang hij maar bereikbaar is. Je bevalt echt niet binnen een half uur. Dat gezegd hebbende. Mijn vriend is momenteel op een vrijgezellenweekend op de waddeneilanden. Vind ik ook niet relaxed. Maar moet toch kunnen met 36 weken vind ik….

4 maanden geleden

Ik snap je helemaal. Wel fijn dat jullie er nu afspraken over hebben gemaakt. Bij mijn eerste hadden wij de afspraak dat mijn man vanaf 36 weken niet meer zou drinken. Hij mocht verder wel weg. Bij deze zwangerschap hebben we de afspraak vanaf 34 weken. Maar dat komt omdat ik nu risico heb door de ligging van placenta. Succes vanavond en het zal vast wel goed komen. Lekker genieten van je avondje alleen. 😊

4 maanden geleden

Haha zo herkenbaar. Hier had mijn vriend met onze vorige baby een dadchelor en ik was 37,5 week zwanger. Wij hadden afgesproken dat ie na 36 zou kunnen rijden. Ik was ZOZOZOZO boos toen ie ladderzat was. Bleek miscommunicatie omdat zijn vrienden het met mij over dat uitje hadden gehad. Eindstand; ik me de hele nacht opgewonden, zieke ruzie met hem en zijn vrienden en niet bevallen ;) laat het los je kan nu niets meer veranderen en 99% beval je nog niet.