9 Reacties

5 maanden geleden

Voorweeën / oefen weeën ?

5 maanden geleden

Had ik vorige week ook een avond..werd zelfs regelmatig.. uiteindelijk stopte het vanzelf

5 maanden geleden

Zijn het alleen krampen, of ook pijn erbij of harde buiken? Kan zijn dat je voorweeën/oefenweeën hebt.. je kan als dit blijft ook je urine even laten testen op blaasontsteking. Als ze zwanger bent hoeft dat namelijk niet perse klachten te geven behalve krampen en harde buiken.. succes in ieder geval 🤞🏼

5 maanden geleden

Reactie op rjbb89

Zijn het alleen krampen, of ook pijn erbij of harde buiken? Kan zijn dat je ...
Hele tijd harde buik en de krampen zijn gevoelig

5 maanden geleden

Reactie op babyhoop

Hele tijd harde buik en de krampen zijn gevoelig
Zou anders je verloskundige even bellen of appen voor de zekerheid.

5 maanden geleden

Reactie op rjbb89

Zijn het alleen krampen, of ook pijn erbij of harde buiken? Kan zijn dat je ...
Dit inderdaad. Ik had van de week ook krampen en harde buiken en dit bleek door blaasontsteking te komen

5 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Dit inderdaad. Ik had van de week ook krampen en harde buiken en dit bleek ...
Oefff... niet fijn nee maar wel fijn dat het getest is. Beterschap!

5 maanden geleden

Dit kan echt vanalles zijn. Oefenweeen, indalingsweeen, blaasontsteking (ja zelfde symptomen hoef je verder geen pijn bij t plassen te hebben of andere klassieke symptomen), je lichaam die zich aan het voorbereiden is... T kan allemaal. Als je t niet vertrouwd gewoon bellen! Gister moest ik n.a.v. urine test bellen voor waterige afscheiding... Ik vond t onzin want heb vandaag een controle bij de vk... Icm harde buiken, krampen en mijn al eerder gevoelde ontsluiting door de vk hebben ze een vermoeden dat t hier niet heel lang meer duurt maar moest gelijk nu weer bellen bij harde buiken langer dan 5 min. Meer dan 3x in t uur Krampen of als ik meer afscheiding krijg, bloed verlies of slijm / mijn plug Dus ben zo heel benieuwd met de afspraak haha

5 maanden geleden

Heb nog steeds met vlagen het gerommel en heb ook geen blaas ontsteking, wel gaf de gynaecoloog aan dat de kleine ingedaald is maar nog niet vast lig.