25 Reacties

25 dagen geleden

Ik denk idd ook als hij goed blijft aankomen en geen vocht tekort krijgt zal het wel...

23 dagen geleden

Mijn zoontje is 11 weken en ik heb hetzelfde probleem. Heel vermoeiend voor ons en voor hem. Ik probeer meestal te lopen tijden het voeden. Werkt soms wel. En anders geef ik zijn speentje wanneer hij onrustig doet. Na een paar minuten geef ik weer de fles. Soms herhaal ik dit een paar keer. Ik weet ook niet waar het aan ligt helaas.

23 dagen geleden

Sinds gi ochtend speen 2 van brown geprobeerd. Nog niet te vroeg juichen maar het gaat wel een stuk beter

23 dagen geleden

Reactie op Popje1607

Sinds gi ochtend speen 2 van brown geprobeerd. Nog niet te vroeg juichen ma ...
Fijn hopelijk blijft het zo! Wij gisteren naar het cb geweest en groeicurve vlakt iets af, van beide lengte en gewicht +1 nu alleen lengte +1 en gewicht gemiddeld 0. Kan gewoon zijn groei zijn (wij allebei lang en slank) maar heeft ook wel minder gedronken afgelopen weken door dat onrustige drinken. Heeft ons doorgestuurd naar de kinderarts in het ziekenhuis om te kijken of die iets medisch kan vinden, anders worden we doorgestuurd naar een pre verbaal logopedist die mee kan kijken met het drinken zodat we aanpassingen kunnen doen. Fijn dat we iets kunnen gaan proberen maar voel me ook zo schuldig dat ik niet eerder aan de bel heb getrokken en maak me nu ook zorgen natuurlijk..

22 dagen geleden

Reactie op katieperrie

Fijn hopelijk blijft het zo! Wij gisteren naar het cb geweest en groeicurve ...
Tjee dan wordt het ook wel spannend ineens! Laat je weten wat eruit kwam? Is al bekend wanneer je naar het zh moet? Voel je niet schuldig mama, je doet je best!