Ik vraag mij af of ik ooit nog een keer uitgerust zal wakker worden🥲 mijn baby bijna 13 weken oud, gaat rond een uur of 07:00 naar bed en kan in principe gewoon tot een uur of 06:00 slapen zonder voeding. Fijn zou je denken! Alleen nu is het zo dat hij tijdens zijn slaap zo onrustig is. Meestal begint het rond 2/3 voor die tijd slaapt die eigelijk vrij rustig en dan begint het. Wild draaien met zijn hoofdje, zijn handjes (in de puckababy piep) continu omhoog en omlaag, soms licht huilen. Maar dit allemaal met zijn oogjes dicht. Als wij een speentje geven dan is die even rustig en dan begint het opnieuw en zo tot in de ochtend 06:00/07:00. Soms geven we dan toch voeding ondanks dat die geen hongersignalen laat zien. Na de voeding is die dan wakker en chagrijnig want hij wilde eigelijk gewoon doorslapen. Je zou denken dat het geen krampjes meer kunnen zijn, al hoewel ik soms wel wat scheetjes hoor. Voor iemand bekend? Hij slaapt op onze kamer en ik wil m nog niet in z’n eigen kamertje doen, maar ik slaap zo slecht erdoor…. Overdag wil die het liefst ook enkel op mij slapen, in zijn bedje doet die hazenslaapjes…. Iemand tips:(