10 Reacties
3 maanden geleden
Misschien voor ons nog te vroeg om te zeggen maar wij gebruiken sinds gisteren infacol en we vinden hem veeel rustiger en meer ontspannen. Hij slaapt ook een stuk beter. Zijn gecorrigeerde leeftijd is vrijdag 4 weken (ivm vroeggeboorte).
Je kan het kopen bij o.a. de kruidvat.
3 maanden geleden
Hebben wij hier ook. Ik heb het bestempeld als normaal babygedrag... Combinatie van het koudst van de nacht, al de hele nacht alleen in bed liggen, minder slaapdrang dus lichter slapen.
3 maanden geleden
Hoe laat zijn jullie kindjes geboren?
Ons zoontje is vroeg in de ochtend ook altijd klaarwakker en meestal onrustig. Hij is om 04.55 uur geboren en als ik erover vertel hoor ik van meerdere kanten "Ja, toen is 'ie geboren hè!" dus dat schijnt er ook mee te maken te (kunnen) hebben
3 maanden geleden
Dit hebben wij de afgelopen 2 dagen ook gehad. Hij sliep eerst 6 a 6.5 uur na de avondfles, zo rond 20 a 21 uur. Dan kwam ie dus rond 3 a 4 uur weer, dus dacht ik; in geef hem rond 12 a 1 uur weer een fles, dan slaapt ie misschien door tot half 7 ofzo! Maar de 2 dagen dat ik dat heb gedaan, werd ie dus rond 5 uur onrustig. Het was idd ook geen honger, de voeding kon ik dan ook echt wel rekken tot wen uur of half 7. Maar die onrust was er niet toen hij gewoon sliep tussen de voedingen van 20/21 en 3 /4... Dus waar het nou door komt?🤷🏻♀️
Ik ga hem vanavond ook geen voeding aanbieden rond 12 uur, ik laat hem gewoon zelf weer komen. Dan maar een nachtelijke voeding, beter dan die onrust die hem en ons wakker houdt!
3 maanden geleden
Die van ons heeft dat ook, de kraamhulp had gezegd dat het hun ritme is vanuit de buik. En dat ze geborgenheid zoeken. Die van ons is 3 weken. En dan worden ze sws steeds meer wakker. Dan willen ze graag bij je zijn, niet eens drinken. Ze wordt altijd rustiger als ze dan bij ons ligt, vooral bij mij. Lekker knuffelen dus. Wij gebruiken de pink(want speen wil ze niet) en zacht wiegen en sussen