6 Reacties
15 dagen geleden
Zo doe ik het ook. Geeft rust. Duurt nu al een tijdje. Het is even zo
15 dagen geleden
Hier zo ongeveer het zelfde. Misschien last van de verwerking van de voeding?
15 dagen geleden
Drinkt ze om 02:00 uur dan wel voldoende of wil ze misschien meer drinken? Als ze alleen rustig wordt met een speentje of jouw hand kan het zuigbehoefte zijn of toch net nog dat ene slokje meer wat haar voldoening geeft?! Ik heb ook zitten zoeken met de nacht voedingen (borstvoeding). Soms spuugde ze en dacht ik ‘genoeg gedronken’ maar dan toch had ze nog behoefte aan wat slokjes meer. Eenmaal gegeven kon ze heerlijk verder slapen. Mijn dochtertje is nu net 3 maandjes en slaapt inmiddels als een roosje!
Ook wel eens gehad dat ik haar te snel weg gelegd had en er een boertje dwars bleef zitten.. haar even rechtop gehouden en na de extra boer sliep ze ook weer heerlijk verder.
Lastig he die dingen, het is steeds weer even zoeken en gewoon verschillende dingen proberen.. zo jammer dat ze het zelf nog niet kunnen vertellen🤭
15 dagen geleden
Reactie op mamaLaatje
Drinkt ze om 02:00 uur dan wel voldoende of wil ze misschien meer drinken? ...
Jaa denk soms ook dat ze te weinig drinkt, ze valt tijdens de voeding snel weer zo diep in slaap. Elke keer twijfelen om haar door te laten slapen met het risico op sneller wakker worden kort daarna, of wakker maken tijdens het voeden met het risico om daarna niet meer in slaap te vallen 😅 het blijft inderdaad zoeken. Toch maar weer eens die tweede optie proberen.
Heerlijk dat je dochtertje het slapen nu lekker te pakken heeft!
15 dagen geleden
Reactie op Ellybellie
Hier zo ongeveer het zelfde. Misschien last van de verwerking van de voedin ...
Zou goed kunnen zijn hoor! Ze poept namelijk ook nog wel eens midden in de nacht na de voeding.
10 dagen geleden
Hier ook. Sinds we zijn verhuisd slaapt ze niet meer door. 1e slaap gaat prima maar na die voeding 2 uurtjes erna ofzo heletijd met hoofd draaien. Speen gretig pakken maar moet ik vasthouden anders valt die steeds eruit. Wordt zo moedeloos ervan. Snachts drinkt ze ook niet alle flessen op dus speel met de aantal ML.
Overdag overigens drinkt ze ook niet alles op..
Wordt er zo gek van terwijl eerst zo goed ging.
Moet wel zeggen dat ik nu rond 8 a 9 uur de laatste fles geef ipv 23. Ik houdt 23 niet meer vol