2 Reacties

één maand geleden

Ik vind dit heel normaal klinken eerlijk gezegd… Scheel kijken is heel normaal want het zicht wordt steeds beter dus ze leren nu hun ogen te focussen. Overtrekken, huilen etc ook allemaal heel normaal. Ze is nog maar 12 weken! Het is al super knap dat ze snachts zo lang slaapt. Logisch dat ze huilt als je haar overdag op bed legt. Ze zijn namelijk echt veel apart van je als ze altijd in hun eigen bedje liggen en vaak zijn die kleintjes daar gewoon nog niet klaar voor… Ze heeft denk ik gewoon nabijheid nodig. En ja dat ‘krijsen’, zo huilen baby’s gewoon 😅 Die van mij doet dat al als er een scheetje dwars zit, haha. Dus haar huilen hoeft inderdaad helemaal niet te betekenen dat er iets met haar mis is waarvoor je naar een osteopaat zou moeten. Het is nu eenmaal het enige communicatie middel wat een baby heeft. Het huilen kan dus ook simpelweg betekenen dat ze wilt zeggen mama ik wil bij jou zijn, ik heb jou nodig. Probeer het wat meer zo te zien ipv negatief te denken. En laat je niet te veel leiden door twijfels en zorgen. Beetje vertrouwen op je instinct en je dochter eventueel wat meer volgen in haar behoefte wanneer mogelijk. Ik zou zelf bijv die strijd niet blijven aangaan als zij duidelijk laat merken dat ze het overdag niet fijn vind in bed

één maand geleden

Ik heb geen tips.. ik volg.. mijn kleine meid is namelijk precies zo! Slapen in bedje geprobeerd.. maar laatste dagen alleen maar huilen overstuur en niet stoppen. Slaapt op de arm. Fijn dat ze de nacht doorslaapt! Ik wacht op een telefoontje v t cjg.. om toch verder te gaan kijken wat er aan de hand is..