7 Reacties

één maand geleden

Advies was trouwens van de osteopaat.

één maand geleden

Misschien door andere smaak?

één maand geleden

Ik denk dat je het even de tijd moet geven. Het is normaal dat baby’s 2 weken moeten wennen aan andere voeding. Dan kun je eigenlijk pas goed beoordelen of het wel of niet werkt

één maand geleden

De eiwitten in geitenmelk lijken erg op die van koemelk. Wat was de reden om over te stappen naar geitenmelk? Bij verdenking op koemelkallergie zou dit namelijk niet de oplossing zijn.

één maand geleden

Ik lees net je andere topic. Lactose intolerantie is zeer zeldzaam bij baby’s. En in geitenmelk zit ook lactose. Ik zou niet zomaar naar geitenmelk overstappen, er zijn vast andere opties. En dan wellicht niet in 1x overstappen, maar geleidelijk. Succes!

één maand geleden

Eerlijk? Ik vind zelf een osteopaat niet de juiste om zulk advies van aan te nemen. Of nouja, ik zou het zelf dan eerst met een arts bespreken voor je zo iets doet. Nu kan deze overstap niet perse kwaad, maar toch zou ik niet zo snel zomaar overstappen naar echt zo'n andere soort melk. Daar reageren baby's namelijk ook vaak op, en je wil niet weer wisselen want dat maakt een baby alleen maar onrustiger (de darmpjes). Ik zou morgen het cb of de huisarts bellen om dit te bespreken.

één maand geleden

Geitenmelk is lichter verteerbaar dan koemelk, dat wel