6 Reacties
2 maanden geleden
Wel herkenbaar. As we speak lig ik er ook mee 😅. Hier lijken het wel krampjes want vanaf de ochtend volgen er heel veel scheetjes 😎
2 maanden geleden
Hoi, slaapt je zoon wel als hij dit doet? Onze zoon (6,5 week nu) doet dit ook al vanaf zijn geboorte, dit is schijnbaar de actieve slaap en is normaal voor jonge baby’s.. wij moesten hier ook erg aan wennen en worden er wakker van, om deze reden gaan wij hem met een paar weekjes naar zijn eigen kamer verhuizen 🥴
2 maanden geleden
Herkenbaar! Sinds we de slaapzak puckababy piep gebruiken merken we wel dat ze wat rustiger is. Maar dat kreunen doet ze nog wel, eerst werd ik er ook wakker van en dacht ik; ze heeft honger. Maar eindstand sliep ze rustig verder😂🥴
2 maanden geleden
Reactie op Ester18
Hoi, slaapt je zoon wel als hij dit doet? Onze zoon (6,5 week nu) doet dit ...
Dat is verschillend, begin van z’n slaap herken ik het inderdaad als iets van lichte slaap, en dan is het erna ook stil, maar na een aantal uur begint het weer.. en dan het ik meer het idee dat het vanuit ongemak komt. Dan vraag k me af als jij zo aan het worstelen is, vind jij het inbakeren dan niet meer prettig, heeft hij krampen etc.
2 maanden geleden
Reactie op femke91
Maar zit deze niet te los ten opzichte van een inbaker doek?
Jawel maar dat werkt juist goed voor onze dochter. Als ze te strak ingebakerd zit ‘s nachts raakt ze daar soort van in paniek. Door die slaapzak kan ze wel wat bewegen en wordt ze daar vaak ook moe van en slaapt ze beter