27 Reacties
4 dagen geleden
Reactie op CarolineF1986
Ze vinden het fijn om je te ruiken. Ik geef ook wel hoofdmassage. Dan valle ...
Hier gaat het net zo. Als hand bij het gezichtje is en ze kan mij ruiken of ik aai over haar gezichtje valt ze in slaap. Zoekt hand ook op
4 dagen geleden
Reactie op Bloempje51
Het ligt eraan hoelaat baby uit middagslaapje komt? Hier vaak ro d half 5 w ...
Ja ik let idd wel op de wakkertijd en slaapsignalen, dus de bedtijd houd ik flexibel wat dat betreft. Maar ondanks dat ze moe is, wil ze echt niet naar bed. Lijkt een spelletje ‘het bed is lava’ 🫠
4 dagen geleden
Reactie op sirinsm
Snap ik hoor! Ik dwing geen bedtijd af. Ik ga af op haar slaapsignalen. En ...
Ja same, we zijn wel flexibel met de bedtijd idd. En ze geeft wel slaapsignalen af. Maar in bed leggen is terror.
Oei 30 min op de dag is ook weinig. Hier gebeurt dat soms ook, maar dat maakt geen verschil voor de avonden moet ik zeggen (slechter of beter) in vergelijking met als ze goede dutjes doet
3 dagen geleden
https://www.instagram.com/reel/DDvnbyoJtuP/?igsh=OHZ1enk5MDYycnRy. Check nog even deze tip. En zou dan wel neerleggen als ze echt diep slaapt (denk ik).
3 dagen geleden
Heel herkenbaar! Onze oudste dochter wilde niet slapen in de avond en onze jongste nu ook niet. In slaap wiegen werkt niet meer, want ze wordt wakker zodra ja haar neer wil leggen. Zing een liedje met haar op de arm en leg haar dan als ze rustig is tijdens het zingen neer. Heb een nunki lakentje en doe haar armen er onder en houd deze dan ook vast inderdaad tot ze weer rustig is. Ze slaat hier ook elke keer haar speen uit haar mond, gek word ik er van. Soms helpt het hier wel om haat op haar zij te draaien en op haar billen te kloppen en ondertussen shh geluiden te maken. Daar wordt ze rustig van en dan draai ik haar terug naar haar rug. Maar ook tig keer op een avond terug om de speen weer in te doen en 1,5u bezig voor een half uurtje slaap. Het is verschrikkelijk en ik hoop dat het na de slaapregressie een keer voorbij is