8 Reacties

2 maanden geleden

Jep hier ook, maar hij heeft voorkeurshouding op de buik. Ik leg hem altijd op de rug maar merk wel als ik hem op die momenten op de buik leg hij vaak meteen in slaap valt. Cb gaf aan voor in te bakeren evt maar hier ga ik niet meer aan beginnen, ons mannetje is ruim 7 weken nu.

2 maanden geleden

Actieve slaap, heel normaal 😁 Mijn dochter heeft dat ook, ik wacht altijd af of ze echt gaat huilen. Als ze in haar slaap huilt, zijn het van die losse huiltjes en als er iets is, laat ze echt een van zich horen. Het lijkt soms idd echt of ze wakker is: ogen open, druk bewegen en opeens is ze weer knock out.

2 maanden geleden

Ik herken dat wel! Vanaf 2e deel van de nacht soms en soms later. Ik geef dan na uur ofzo keer fles omdat ik dan denk dat ie honger heeft. Zoals gister laatste fles 23:15 en toen vanaf 4:30 onrustig. Heb ik om 5:30 fles gegeven, maar dronk maar 40.. dus honger was het niet. Maar ik ben dan wel elke x wakker vanaf t onrustige…

2 maanden geleden

Heel herkenbaar, denk zelf aan krampjes. Meestal slaapt ze wel nog als je haar optilt en wordt ze rustig.

2 maanden geleden

Actieve slaap, heel vervelend want als mama wordt je er steeds wakker van terwijl de kleine gewoon lekker ligt te slapen. Hier ook het geval na de voeding van 4/5 uur. Ik leg dr voor de resterende uurtjes lekker op dr eigen kamer te slapen. Dan slaapt ze ook wat langer, aangezien ik er voor dr oudere zus uit moet rond half 7/7.

2 maanden geleden

Ooh wat fijn dat jullie dit ook herkennen! Hij slaapt in zijn eigen bedje bij ons op de kamer maar wij worden echt wakker van! En je gaat dan ook steeds kijken. We overwegen daarom zijn bedje om zn kamer te zetten, maar het heeft ook nog voordelen bij ons op de kamer. Hij ligt vanaf 10 dagen oud al ingebakerd hij had zn last van het moro reflex met alleen hazenslaapjes nu maakt hij 3,5-6 uur vol. Met active slaap

2 maanden geleden

Reactie op Meis2024

Ooh wat fijn dat jullie dit ook herkennen! Hij slaapt in zijn eigen bedje b ...
Ik heb Lina ook lekker op haar eigen kamertje en slaap sindsdien veel lekkerder, op het eerste nachtje na… die is even doorzetten haha

2 maanden geleden

Reactie op Meis2024

Ooh wat fijn dat jullie dit ook herkennen! Hij slaapt in zijn eigen bedje b ...
Ja ik heb t ook zitten bedenken, maar bij mij slaapt ie op zn buik en is pas 5 weken. Dus vind dat dan toch ook beetje eng ofzo 😅 maar t gaat nu wel flink ten koste van mn slaap .. lastig hè?