5 Reacties

3 uur geleden

Kan het zijn dat die te weinig slaapt? Of het te lang duurt voordat die weer slaapt. Als mijn dreumes dat heeft is die ook echt niet re genieten! Mijn kleine man heeft ook veel last van oorontsteking dan is die ook zo!
Bedankt voor je snelle reactie. Hij slaapt nu nog zo'n 2,5 uur per dag en volgens mij is dat prima met rond de 5 uur wakkertijd. Het zit hem er meer in dat hij in de nacht spookt, dan eind van de nacht langer wil slapen en het hele schema weer wil omgooien terwijl de dag start. Oorontsteking nog niet aan gedacht. Geen koorts en niet bezig met z'n oortjes, maar hou dit zeker in gedachte.

3 uur geleden

Ik blijf erbij dat dreumesen echt de meest pittige leeftijd is. Peuters zijn ook pittig, maar die boosheid kan ik beter verdragen dan van dreumesen. Peuters kun je nog mee communiceren (praten terug) en hun concentratie is hoger. Hoelang is die wakker in de nacht? Is het paar keer eventjes of is het echt wakker wakker.

3 uur geleden

Het is nu wel echt rete klote met de slaapregressie. Zie je sprongetjes overdag? Bij mij heeft het ook een tijd geduurd. Vanaf 1 tot 1,5 was echt wel aanpoten. Nu wordt het weer het zonnetje. Zou iets medisch ook uitsluiten.

3 uur geleden

En voor tips: de opvoedapp of eva bronsveld