25 Reacties
3 maanden geleden
Ik gebruik een haarspeldje dat ik omzet voordat ik begin met voeden, maar zie dat jij het al met een paperclip hebt geprobeerd. Soms als ik vergeet het speldje om te zetten dan ga ik elke keer terugdenken en het helpt dat ik door een beginnende borstontsteking allebei een eigen naam heb gegeven en daarbij lukt terug denken nog wel eens
3 maanden geleden
Ik heb een haar elastiekje om het m’n bh, als je hem dan open maakt om te voeden valt het elastiekje er af dus dan moet je hem wel verplaatsen. Dus waar het elastiekje zit moet ik gaan voeden. Dat werkt voor mij heel goed en vergeet hem nooit te verplaatsen omdat hij dus los komt als ik ga voeden
3 maanden geleden
Ik gebruik de Talli Baby app als sinds de 1e. Heel overzichtelijk en fijn! Voor alles kan je hem gebruiken. Luiers, flesjes, overige dingen. Zijn overal knoppen voor!
Maar als je geen app wilt gebruiken deed m’n schoonmoeder altijd een touwtje binden aan haar bh maar zie hier onder een elastiekje staan wat me ook ideaal lijkt!
3 maanden geleden
Whatsapp berichtje met jezelf aanmaken. En daarin zetten
Ik heb samen met mijn man een groepsapp voor hoeveel en hoelaat die fles heeft gehad
3 maanden geleden
Ik deel je probleem 😂 ik kan het echt niet bijhouden of herinneren zo vaak als ze hier drinkt. Ik probeer maar gewoon te voelen welke borst het volst is en terug te denken of dat kan kloppen 🤭 maar een echt goede strategie heb ik niet en ik heb ook geen zin om extra moeite te doen 😂
3 maanden geleden
Baby tracker app downloaden! Ook handig om bij te houden wat de gemeten temperatuur was en wanneer je de luier hebt verschoond!