4 Reacties

6 dagen geleden

#14 weken oud

6 dagen geleden

Ik denk dat wij je daarin nu niet kunnen adviseren als er al artsen bij zijn betrokken.

6 dagen geleden

Ik ben geen arts, maar wij hadden hetzelfde probleem. 2 weken niet gepoept, was te lang vond de huisarts en wij ook. Hier werd door mijn baby veel gehuild en veel lasr van krampjes. In overleg met de huisarts en apotheek heb ik https://www.viata.nl/aca-glycerine-zetpil-voor-babys-zetpillen-10-stuks-nl gekocht en gegeven - die voor Zuigelingen!! Zeep zetpil (wel eerst nat maken). Hierna kwam beetje bij beetje ontlasting uit. Dit gebruiken wij altijd 1 a 2 dan geven we het na elkaar waarbij soms 1 dag tussen zit) x in de 2 weken als mijn baby sinds 14 dagen niet gepoept heeft. Wel altijd overleggen met je eigen arts. Die vond het goed. Dit is voor ons meer een "laatste" redmiddel als het niet lukt en het echt tijd wordt en veel ongemak wordt ervaren.

5 dagen geleden

Onze tweede zoon had dit ook toen! 3 weken was de max maar ik snap je bezorgdheid. Ik ben er toen ook mee naar huisarts/cb geweest en die zeiden inderdaad dat de bv allemaal opgebruikt wordt, super goed dus! Maar ik merkte wel dat er ongemak ontstond dus toen ben ik begonnen met de buikmassages, kipkep en badjes. Uiteindelijk toen ik begon met hapjes geven kwam er regelmaat in de ontlasting. Onze huidige baby, 17 weken poept tot nu toe 1x per week.