Hoi mama's,
Vandaag heb ik mijn grote boodschap gedaan na een aantal dagen. Sorry. TMI. Daarbij moest ik echt hard persen, want het ging niet vanzelf. Tijdens het persen voelde en zag ik erna veel bloedverlies. Toen ik op stond druppelde het ook aardig wat door. Eerst fscht ik dat het vanuit mijn anus was ivm persen, maar het was vaginaal.
Sindsdien voel ik nog meer druk in mijn vagina en clitoris. Ook heb ik helaas nog steeds die katheder en om die katheder buis zag ik ook veel bloed. Ik heb nog steeds wel bloedverlies, maar niet "heel veel".
Wel buikpijn, pijn in mijn vagina. Angst dat mijn plasbuis misschien is beschadigd (kan dat?) of mijn clitoris (kan dat?) (vanwege nog meer drukkend gevoel) en overall een drukkend gevoel (alsof ik een knietje heb gehad). Ik heb branderig pijn gevoel in mijn vagina.
VK gebeld en die zei je kan ook verder vloeien, terwijl.ik had aangegeven gestopt te zijn met bloeden. Bij meer bloedverlies moet ik naar de HAP voor nu was het 'goed'.
Herkent iemand zich hierin? Wat zouden jullie adviseren? Ik heb het gevoel dat VK beetje wegmoffelde. Ik heb wel eerder moeten persen bij de vorige ontlasting, geb dit toen biet gehad..