Hoi allemaal.
Onze dochter poept sinds haar geboorte wisselend, de kraamweek leek het prima te gaan maar vanaf week 2 ging het “mis” ze ging toen wat hardere ontlasting krijgen, ik dacht eerst dat het door de vitamine d kwam maar zonder de vitamine d heeft ze het ook. Toen weer d gegeven. Ze heeft tot afgelopen zondag zelfstandig gepoept en dan zag je dat de eerste poep wat vaster was. Zondag op maandag nacht heeft ze de hele nacht lopen steunen, kreunen & persen. Ik kon het op een gegeven moment niet meer aanzien en heb het met de thermometer (ook niet vanzelf koste veel tijd) eruit gekregen het was een heel harde keutel , dit is tot op heden het geval , ze krijgt het gewoon niet meer voor elkaar. Wij zien haar ongemak en willen haar graag helpen maar weten ook wel dat gebruiken van thermometer erg slecht is, vanuit cjg is geadviseerd om voeding te gaan geven voor moeizame ontlasting dus daar maandag avond direct mee begonnen, maar zien nog geen verschil. we doen nu ook extra met haar beentjes fietsen en buikje masseren, en wat extra water door haar melk. Maar voel me er echt een beetje wanhopig onder worden vind het zo zielig voor haar , verder is ze heel tevreden maar oh die 💩
Alvast bedankt voor jullie reacties ☺️