40 Reacties

één maand geleden

Reactie op Lianne1990

Hoi Emma, heel graag! Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd. Ik heb oo ...
Snap zo goed dat het niet slapen je opbreekt. Ik heb vanochtend ook slaapmedicatie aan de HA gevraagd maar hoop dat dit wel werkt… Heb je al een andere soort slaapmedicatie geprobeerd ook?

één maand geleden

Reactie op Zomerkindje24

Snap zo goed dat het niet slapen je opbreekt. Ik heb vanochtend ook slaapme ...
Ik heb temazepam gekregen en zelfs een dubbele dosis helpt niet. Wat heb jij gekregen?

één maand geleden

Hoi! Ik heb dit gehad na mijn eerste en dat werd zo heftig dat ik postnatale depressie kreeg. Kon niet meer in slaap komen. Ik kreeg eerst pam en toen Quetiapine. Dat werkt als niet officieel slaapmiddel erg goed, en je raakt niet verslaafd. In tegenstelling tot de reguliere benzo's. Er is ook een Facebook pagina : slapeloosheid na krijgen kind

één maand geleden

Reactie op Mabv

Hoi! Ik heb dit gehad na mijn eerste en dat werd zo heftig dat ik postnatal ...
De pagina heet slapeloos na krijgen kind trouwens

één maand geleden

Oh en t goede nieuws. Ik ken inmiddels veel vrouwen die het hebben gehad. En bij iedereen is alles goed gekomen

één maand geleden

Reactie op Mabv

Hoi! Ik heb dit gehad na mijn eerste en dat werd zo heftig dat ik postnatal ...
Ik heb Quetiapine ook voorgeschreven gekregen. Ga het vanavond voor het eerst innemen. Hoe lang heb jij dit genomen? En hoe heb je dit afgebouwd?

één maand geleden

Reactie op Lianne1990

Ik heb temazepam gekregen en zelfs een dubbele dosis helpt niet. Wat heb ji ...
Quetiapine

één maand geleden

Reactie op Zomerkindje24

Quetiapine
Hoop dat het helpt! Ik heb vannacht Zolpidem geprobeerd. Werkte wederom niet.

één maand geleden

Reactie op Lianne1990

Hoop dat het helpt! Ik heb vannacht Zolpidem geprobeerd. Werkte wederom nie ...
Oh wat ontzettend vervelend :( ik zal laten weten of mijn medicatie werkt. Misschien zou je anders daarnaar kunnen vragen

één maand geleden

Reactie op Zomerkindje24

Oh wat ontzettend vervelend :( ik zal laten weten of mijn medicatie werkt. ...
Dankjewel, heel graag!

één maand geleden

Reactie op Lianne1990

Dankjewel, heel graag!
Ik heb vannacht van 1 tot 6 geslapen. Iets beter dan normaal. Denk dat het nog inwerktijd nodig heeft

één maand geleden

Reactie op Zomerkindje24

Ik heb vannacht van 1 tot 6 geslapen. Iets beter dan normaal. Denk dat het ...
Wat fijn! Iemand tipte bij nog de 3 in 1 goede nachtrust pilletjes van Kruidvat.

één maand geleden

Reactie op Zomerkindje24

Ik heb Quetiapine ook voorgeschreven gekregen. Ga het vanavond voor het eer ...
Sorry ik lees dit nu pas. Ik heb het 6 maanden geslikt. En toen heb ik zelf het in 2 weken af kunnen bouwen. En toen sliep ik weer. Tot de dag van vandaag slaap ik weer als nooit te voren (inmiddels 2,5 jaar eraf). Internet behalen moet je niet gaan lezen iig. Dat zijn de slechte verhalen. Ik heb een zwaar traject gehad, maar Quetiapine was m'n redding. En anti de pressie. Dat slik ik nog steeds en wil ik over jaar of 2 gaan afbouwen. Net ook in juli een 2de gekregen. Onwijs spannend maar bewust anti dep. Blijven slikken om herhaling te voorkomen. En ging nu gelukkig allemaal erg goed. Zo dankbaar voor.

één maand geleden

Reactie op Zomerkindje24

Ik heb vannacht van 1 tot 6 geslapen. Iets beter dan normaal. Denk dat het ...
Denk dat je gestart bent met 25mg? Ik sliep onwijs goed op 50. Eerst werd ik wel ook om6u wakker, maar dat werd elke week beter. Puur omdat m'n stress langzaam wegviel. Maar er zijn ook dames die goed sliepen op 100.

één maand geleden

Reactie op Mabv

Denk dat je gestart bent met 25mg? Ik sliep onwijs goed op 50. Eerst werd i ...
Ze hebben inmiddels ook pilletjes van 12,5 mg. Dus die slik ik nu 1. Ik slaap wel beter, maar het is nog niet top. Heb de huisarts hierover geïnformeerd. Misschien moet ik ook 25 mg gaan slikken om beter resultaat te zien.

24 dagen geleden

Reactie op Zomerkindje24

Ze hebben inmiddels ook pilletjes van 12,5 mg. Dus die slik ik nu 1. Ik sla ...
Oh dat was in mijn tijd niet, 2,5 jaar geleden. 12,5 is ech³t heeeeeeel weinig. Dus zou gewoon vragen of je mag ophogen totdat je echt goed slaapt. De meeste huisartsen zijn geen fan omdat t officieel geen slaapmiddel is. Maar het werkt erg goed. Ik kreeg het zelf via Antes (soort van pop poli). Zij hebben afdeling speciaal voor postpartum depressie

19 dagen geleden

Reactie op Mabv

Oh dat was in mijn tijd niet, 2,5 jaar geleden. 12,5 is ech³t heeeeeeel wei ...
Ik neem nu nog steeds 12,5 mg en slaap nu steeds beter. Dus dat is fijn!

17 dagen geleden

Reactie op Zomerkindje24

Ik neem nu nog steeds 12,5 mg en slaap nu steeds beter. Dus dat is fijn!
Oh wat fijn zeg! Dat is echt verwaarloosbaar, ook met afbouwen dus dat komt allemaal helemaal goed

17 dagen geleden

Ik heb ook echt veel klachten ik word elke keer wakker met het gevoel alsof k door een trein ben overgereden zoveel Spierpijn + slaaploosheid veel stemmingswisselingen en snel vermoeiend 😵‍💫😮‍💨

12 dagen geleden

Reactie op Mabv

Oh en t goede nieuws. Ik ken inmiddels veel vrouwen die het hebben gehad. ...
Jaa ik zit er nu midden in en vind het zo zwaar ik slaap nu wel goed alleen voel me snel heel zomber terwijl ik dit bij me 2 andere kinderen nooit heb gehad ik ken mezef zo niet vanaf 6 januarie krijg ik er hulp bij heb wel al dieper gezeten dan nu maar merk tog wel dat ik gewoon niet snap waar het vandaan kom