28 Reacties

één maand geleden

Reactie op veeriekie

Zuipen hahahaha! Klinkt inderdaad logisch maar ze lekt wel melk uit haar mo ...
Welke speen heb je van de avent? Bij ons kostte speen 2 veel moeite, speen 3 gaat een stuk beter!

één maand geleden

Reactie op veeriekie

Zuipen hahahaha! Klinkt inderdaad logisch maar ze lekt wel melk uit haar mo ...
Kan ook zijn dat het haar niet lukt om goed vacuum te zuigen aan de speen en het laat lopen omdat ze moe is er van

één maand geleden

Reactie op katieperrie

Welke speen heb je van de avent? Bij ons kostte speen 2 veel moeite, speen ...
Ik had ook meerdere geprobeerd qua maat maar geen succes. Bij m'n zoontje wel maar ieder kindje is anders zij heeft nu de mam fles gaat goed.

één maand geleden

Reactie op veeriekie

Ja we hebben echt alle merken in huis haha. En zijn uiteindelijk bij avent ...
Misschien een keer een lactatiekundige laten kijken naar tongriem en lipband?

één maand geleden

Al veel tips over de flessen, maar lees ook dat je je druk maakt over de opvang. Heel gek, maar vaak gaat het op de opvang anders dan thuis, dat is ook zo met slapen. De leidsters werken elke dag met kleine baby’s, dus die weten echt wel wat ze het beste kunnen doen! En ze groeit goed lees ik, dus komt echt wel goed ❤️

één maand geleden

Reactie op Nams

Al veel tips over de flessen, maar lees ook dat je je druk maakt over de op ...
Lief! Dankjewel!

één maand geleden

Opzich is vaker kleine beetjes drinken heel normaal, sterker nog, heel natuurlijk voor een baby (net als niet doorslapen)! Maar ik kan me wel voorstellen dat je liever naar bijvoorbeeld 8*100 wil ipv 16*50. Onze zoon drinkt normaal aan de borst (hier dronk hij ook niet netjes), maar dronk uit een oefenflesje ook maar 60cc en was dan bek af, terwijl hij echt wel 100 mocht drinken. Lactatiekundige heeft meegekeken, en doorgestuurd om tongriem te laseren (die was al geknipt door de kno, maar dat hebben ze niet ver genoeg gedaan 😕). Dinsdag zijn we wezen laseren, hier bleek ook de lipband te strak de zijn. Gisteren dronk hij al 100cc rustig uit een flesje, zonder knoeien. Ik zou kijken of je een keer een lactatiekundige of preverbaal logopedist mee kan laten kijken naar de mondanatomie.

één maand geleden

Prelogopedist! Heeft hier ook meegekeken. Kan met een verwijzing via de huisarts, wordt vergoed door de verzekering