6 Reacties

8 maanden geleden

Ja, ik. Ik ben bij de opticien geweest en bleek dat ik erg droge ogen heb, die dat soort klachten geven. Komt kennelijk vaker voor bij zwangerschap en ontzwangeren door hormoonschommelingen. Speciale oogdruppels zijn voor mij de oplossing. Succes!

8 maanden geleden

Reactie op CB1987

Ja, ik. Ik ben bij de opticien geweest en bleek dat ik erg droge ogen heb, ...
Wat voor speciale oogdruppels heb jij? Ik heb ook meerdere weken last van ogen en het gaat maar niet goed weg

8 maanden geleden

Thealoz duo oogdruppels :)

8 maanden geleden

Fijn, toch nog wat reacties! Bedankt voor de tips, heb de oogdruppels meteen besteld, op hoop van zege!

6 maanden geleden

Ben benieuwd of de oogdruppels hebben geholpen. Ik heb zelf ook maanden last van oog infecties na de geboorte van mijn tweede zoon. Eerst 鈥榮 nachts veel slijm, en gebruikte antibacterieel oog cr猫me van de huisarts, maar was niet zo effectief. Nu heb ik vuurrode ogen dus wil iets anders doen

6 maanden geleden

Reactie op corine v

Ben benieuwd of de oogdruppels hebben geholpen. Ik heb zelf ook maanden las ...
Helaas heeft het allemaal nog niets geholpen. Ik heb ook nog een soort ooggel gekregen, dat is wel fijn spul maar het lost het probleem niet echt op. Ik moet twee keer per dag een warm compress erop doen maar dat komt er niet van en met deze hitte ook geen feest... dus ik blijf er maar mee zitten met dat stomme prut oog 馃ゲ