11 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb eind oktober een bruiloft, mijn baby zou dan drie maanden zijn. Als ik hem mee neem dan wil ik voor hem ook gehoorbescherming hebben dus ik lees even mee! 😊
2 maanden geleden
wij zijn met ons zoontje van 4 weken, een weekend naar een truckshow geweest. nu 6 weken en dit weekend weer een truckshow op de planning. wij gebruiken de gehoorbescherming van Alpine. Wij zijn hier een hele dag + avond geweest toen. ik zorg wel voor momentjes zonder gehoorbescherming. Dus bij ons tijdens een voeding in de vrachtwagen. de vrachtwagen laten draaien met wat muziek op, zo zijn de toeter niet zo hard😊
2 maanden geleden
Ik heb gehoorbescherming gekocht omdat wij naar de kermis gingen. Zelf gelukkig nooit gehoorschade gehad en partner draagt bij concerten altijd gehoorbescherming dus wij hadden zoiets van ze is nog zo klein en kermis is best luidruchtig. Nu ga ik ze in mijn luiertas stoppen dat we ze altijd bij hebben mochten we het nodig vinden.
Ze laat het goed toe, maar ik moet zeggen dat ik ook regelmatig een hoedje bij haar opzet zodat ze gewend raakt aan iets op haar hoofd.
Ik heb de geluidsbescherming van luvion gekocht. Is prima en makkelijk om te doen
2 maanden geleden
Ik zou zeker voor gehoorbescherming gaan. Muffy heeft goeie bescherming voor newborns, die passen beter dan die “bouw”beschermers, ivm de nog kwetsbare fontanel
2 maanden geleden
Ja, ik zou zeker gehoorbescherming gebruiken.
Ik heb op aanraden van vrienden de Muffy baby (nieuwe versie) van Alpine aangeschaft. Deze ga ik gebruiken wanneer we met het vliegtuig op vakantie gaan. En zodra het binnen is alvast thuis een paar keer oefenen en wennen (zowel voor mij als baby, haha)
2 maanden geleden
Ik ben met m'n eerste naar de pride geweest met twee maanden, in de draagzak met muffy alpine bescherming. Heel handig ding.