10 Reacties
vorige week
Onze dochter van 16 maanden heeft tot vorige week overal langs (de bank de tafel etc) en met (de loopkar of aan de hand) gelopen. Ook op haar knie毛n heel veel. Ik merkte bij haar dat het voornamelijk angst was om alleen te lopen. Zodra je haar hand los liet ging ze weer zitten. Totdat ze vorige week ineens uit het niks besloot te gaat lopen.. ik geloof echt dat het goedkomt en uit zichzelf gaat.. hier kreeg ik van het cb te horen dat als ze met 1,5 jaar nog niet zou lopen dat ik even moest bellen. Ik snap je onzekerheid want dat had ik ook. Maar er zijn best veel kindjes die pas rond deze leeftijd gaan lopen. 馃槉
vorige week
Mijn dochter is van 3 juli en begon een maand geleden de eerste stapjes los te zetten en loopt nu flinke stukken al los. Daarvoor liep ze ook vaak op haar knie毛n en gaf de voorkeur aan kruipen en klimmen. Ze wilde ook absoluut niet aan twee handjes lopen, dan liet ze zich meteen door haar benen zakken. En toch op een dag besloot ze te gaan lopen 馃槃
vorige week
Precies hetzelfde wat jij zegt, m鈥檔 zoontje is van 16 maanden. Zal wel goed komen! 馃槉 hij heeft gewoon zn eigen tempootje. Hij kan het wel maar is in kwestie van durven denk ik en dat heeft nog even tijd nodig
vorige week
Hier loopt hij ook nog niet! Enkel aan de meubels of met ondersteuning.
Komt vanzelf. Andere kinderen zijn gewoon heel snel, gemiddeld beginnen ze pas een beetje met eerst stapjes (lees; tot 18 maanden)!
We hebben nog even 鈽猴笍
6 dagen geleden
Reactie op IrisPapiris1990
Mijn dochter is van 3 juli en begon een maand geleden de eerste stapjes los ...
Haha dat is grappig me zoontje is ook van 3 Juli 馃槀
6 dagen geleden
Bedankt allemaal dan is het inderdaad afwachten en zou het moeten goed komen !! 鈾ワ笍