49 Reacties

9 dagen geleden

Ons zoontje sliep vanaf 8 weken op zijn eigen kamer.

9 dagen geleden

Vanaf dag één hihi. ☺️

9 dagen geleden

Vanaf 13 weken (na een weekje vakantie waar het ook goed ging)

9 dagen geleden

Vanaf 3 maanden en ging gelijk goed.

9 dagen geleden

Alle dutjes vanaf 9 weken. ‘s nachts nog niet.

9 dagen geleden

Vanaf 7 weken!

9 dagen geleden

Gisteren voor het eerst op zijn eigen kamertje geslapen en hij is bijna vier maanden, ging goed!

9 dagen geleden

Alle dutjes vanaf 9 weken, in de nacht nog lekker bij ons 🥰

9 dagen geleden

Vanaf 5 weken en dat ging meteen goed!

9 dagen geleden

Vanaf dag 1

9 dagen geleden

Hier nog in de co sleeper.. mijn man wil hem graag op z'n eigen kamertje hebben maar ik ben er nog niet aan toe.. vind het zo ongezellig en ik vind dit zo knus. Lekker dichtbij elkaar zijn. Anders ligt ie zo alleen in zo'n grote kamer ☹️☹️ ik ben daar nog niet aan toe.. daarom lees ik hier even mee

9 dagen geleden

De dutjes overdag vanaf 10 weken, maar in de nacht nog steeds bij ons en ik denk ook dat hij daar nog lekker lang blijft!!🥰

9 dagen geleden

Eerste nacht thuis.

9 dagen geleden

Dutjes overdag en begin van de nacht in eigen kamer. Als wij gaan slapen leggen we ‘m over naar onze kamer. Voorlopig laten we dit zo. De oudste ging met 9 maanden naar dr eigen kamer.

9 dagen geleden

Vanaf 5 weken!

9 dagen geleden

Lekker in de cosleeper naast mij. Vorige ook tot 6 maanden gedaan, tenzij ze er eerder uitgroeit

9 dagen geleden

Overdag in de maxicosi/kinderwagen/draagzak of naast mij op bed en s nachts in de cosleeper of naast mij op bed. Eigen kamer voelt nog als iets heeeeel ver weg 🙈 ze is nu 16 weken

9 dagen geleden

Vanaf dag 2 en ze slaapt er heerlijk!

9 dagen geleden

Met 11 weken dutjes en 's nachts bij ons in de co-sleeper. Ze wordt nog wel eens onrustig en voor mij is het dan veel makkelijker dat ze lekker dichtbij ligt en ik mijn bed dus niet uit hoef 😁

8 dagen geleden

Vanaf begin deze week, bij 11 weken. En dat bevalt goed!