49 Reacties

9 dagen geleden

Tot hij uit de cosleeper groeit ☺️

9 dagen geleden

Nog niet gaan we wss pas doen als ze goed kan omrollen voelt toch fijner en hebben geen last van de kleine op onze kamer

9 dagen geleden

Wij gaan ermee beginnen als de 4 maanden slaapregressie voorbij is. Anders ben ik bang dat we hem dan weer terug bij ons in bed halen omdat het anders geen doen is.

8 dagen geleden

Vanaf twee weken. Ik deed geen oog dicht met al die geluidjes. En ze slaapt er heerlijk. De slaapjes overdag met een week of 12.

8 dagen geleden

Reactie op Marcilio

Heel fijn om te lezen dat meerdere mensen dit doen! Wij doen dat ook en (gelukkig voor mij) is mijn zoontje lekker klein!

8 dagen geleden

Vanaf 2 maanden. Toen was hij al uit de co-sleeper gegroeid. Hij zat zo te maaien met z'n armen dat we continu hen recht in het midden moesten leggen. Kwam steeds tussen de houten spijlen.

8 dagen geleden

Vanaf dag 1 toen we thuis waren uit het ziekenhuis maar we hebben 2 weken in het ziekenhuis gelegen.

8 dagen geleden

Sinds vorige week enkele dutjes. De avond bij mij beneden op de bank en de nacht in de co sleeper. Zolang ze snachts nog een voeding nodig heeft laat ik haar in de co sleeper slapen. Ze is nu 12 weken.

7 dagen geleden

Reactie op Marcilio

Ik heb nooit een cosleeper gebruikt ☺️

7 dagen geleden

Reactie op kimmetjuh89

Vanaf dag 1 toen we thuis waren uit het ziekenhuis maar we hebben 2 weken i ...
Oee gaat alles goed met jullie beiden nu ? O dus ik zou mijn zoontje van 3 maanden gewoon in zijn kamer kunnen leggen hij ligt er vlakbij ons kamer want soms word hij wakker van ons wilde slapers 😆

7 dagen geleden

Na 12 weken

7 dagen geleden

Reactie op Wendyelst

Na 12 weken
Ja dus met 3 maanden ja mijn zoontje is nu ook 3 maanden en wil hem vanaf morgen op zijn eigen kamer leggen zodat hij gewoon goede rustige nachtrust heeft want ik ben nogal een onrustige slaper dus word wel is wakker van mij

7 dagen geleden

Reactie op aardbeienbanaan

Vanaf 2 maanden. Toen was hij al uit de co-sleeper gegroeid. Hij zat zo te ...
En dat is gewoon meteen goed gegaan ? Mijn zoontje is nu 3 maanden

7 dagen geleden

Reactie op KayleeIJ

Nog niet gaan we wss pas doen als ze goed kan omrollen voelt toch fijner en ...
Nee wij ook niet van hem maar hij wel van ons ik ben een onrustige slaper

7 dagen geleden

Reactie op Gerdy89

Vanaf begin deze week, bij 11 weken. En dat bevalt goed!
Voor beiden ? Dus ook voor jullie kind

7 dagen geleden

Hier nog zo lang mogelijk in de co sleeper. Wordt nu al verdrietig dat ze op een gegeven moment echt op haar eigen kamertje moet slapen. Vind het zo heerlijk. Naar bed gaan naast haar en wakker worden naast haar.

7 dagen geleden

Reactie op Mom|Dad

Hier nog zo lang mogelijk in de co sleeper. Wordt nu al verdrietig dat ze o ...
Ja ik heb zo ie zo nooit een cosleeper gehad zijn ledikant ( doorgroei bed ) staat gewoon langs mij en het is inderdaad super gezellig alleen ik ben een onrustige slaper en daar word hij wel is door wakker en ook hij moet een goede nachtrust hebben zijn kamer zit echt 4 stappen van onze kamer af dat dan weer wel

7 dagen geleden

De oudste ging met 7 maanden.. Daarvoor met 6 maanden ook eens geprobeerd maar ik vond dat zo moeilijk toen.🥹 Met 7 maanden lag ze zelf niet meer lekker in de cosleeper en toen had ik er ineens geen last meer van. Onze zoon mag lekker zo lang mogelijk naast me liggen tot hij ook behoefte heeft aan een ander bedje. Dit is waarschijnlijk onze laatste dus ik ga er nog even heel erg van genieten. 🥰

7 dagen geleden

Reactie op Trotsemoeder142801

Ja ik heb zo ie zo nooit een cosleeper gehad zijn ledikant ( doorgroei bed ...
Jaa dat is toch ook helemaal prima. Maar ik ben het zeker met je eens. Als je kindje last heeft van het onrustige slapen van jou, is het misschien beter om hem lekker in zijn kamertje te laten slapen. Nachtrust is ontzetten goed voor die kleintjes.

7 dagen geleden

Haha vanaf thuiskomst na het ziekenhuis... anders slaap ik niet. Ik ben super alert.